PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
|
Borttagen
|
Jag hoppade till ut av den plötsliga kramen.
Jag stödde mig på tårna och kramade om honom.
27 dec, 2013 18:01
|
|
Borttagen
|
Sedan tog jag initiativet.
Jag kysste henne försiktigt.
27 dec, 2013 18:04
|
|
Borttagen
|
Jag log för mig själv... Jag kände pirret i magen, men den var inte plågsam den här gången.
27 dec, 2013 18:05
|
|
Borttagen
|
Hon verkade gilla det, och jag kände hur hopp och kärlek brottades i min mage.
27 dec, 2013 18:08
|
|
Borttagen
|
Jag kände hur jag var på väg att tappa balansen och tog handen på hans axel som stöd.
27 dec, 2013 18:09
|
|
Borttagen
|
Jag la mina armar om henne.
"Jag..eh...gillar dig." Mumlade jag och tittade ner på henne med knallröda kinder.
27 dec, 2013 18:11
|
|
Borttagen
|
Jag log svagt.
"Jag... jag har nog märkt det..." mumlade jag som svar.
27 dec, 2013 18:12
|
|
Borttagen
|
"Har du?"
Ops...jag borde nog hålla mina känslor i styr...
27 dec, 2013 18:14
|
|
Borttagen
|
"Jag märkte det för några sekunder sedan..." log jag mot honom.
27 dec, 2013 18:15
|
|
Borttagen
|
"Aha..." Jag log tillbaka till henne.
Jag visste inte vad jag skulle säga...
27 dec, 2013 18:19
|
Du får inte svara på den här tråden.