Den sanna arvingen (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den sanna arvingen (prs)
|
Borttagen
|
Wiliam slog huvudet i bänken när han tog sig fram
30 nov, 2013 17:03
|
|
Borttagen
|
Alicia log.
"Mår du bra?" flinade hon.
30 nov, 2013 17:04
|
|
Borttagen
|
" Jag slog mig i huvudet " sa Wiliam och gned sig i huvudet
30 nov, 2013 17:05
|
|
Borttagen
|
"Stackars dig." log hon. "Du vet väl att du kanske kommer vara med om läskigare saker?"
30 nov, 2013 17:06
|
|
Borttagen
|
" Ja jag vet det " sa Wiliam han suckade
30 nov, 2013 17:07
|
|
Borttagen
|
Alicia log och tittade sig omkring.
"Jag har ingen aning om vart vi ska gå nu..."
30 nov, 2013 20:53
|
|
Borttagen
|
" Inte jag heller " sa Wiliam och log lite
30 nov, 2013 20:54
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte vart vi kan hitta den där damen..." suckade Alicia.
30 nov, 2013 20:56
|
|
Borttagen
|
" Jag vet inte ens vad jag ska hjälpa till med här " sa Wiliam
30 nov, 2013 21:00
|
|
Borttagen
|
"Det verkar som att du är en utvald..." sa Alicia och började gå mot den vägen då hon först möttes av damen.
30 nov, 2013 21:02
|
Du får inte svara på den här tråden.