A Dragon's Tale [SV]
Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freddelito
Elev |
Gaah lite mycket FEEELS
Åh bland de finaste slutet jag någonsin läst, det var awsome och bäst, och ffn kändes avslutad på ett värdigt sätt!! Pluspoäng där ^^ Dock kan jag knappt vänta tills andra delen, TACK för att s valde att göra en, made my day again ♥ Älskade hur du beskrev allting, fick verkligen bilder (im a pervo i know xp) Draco naww ♥ Antar att de inte kmr leva lyckliga i alla sina dar, och det är väl det tvåan kmr handla om i suppose? Åh de får bara inte glömma bort att upprepa deras första natt bara haha C; Okok nu ska jg sluta perva mig, kram på dig och säg till när del 2 kommer ^^ ♥
15 dec, 2013 17:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Freddelito: Gaah lite mycket FEEELS Åh bland de finaste slutet jag någonsin läst, det var awsome och bäst, och ffn kändes avslutad på ett värdigt sätt!! Pluspoäng där ^^ Dock kan jag knappt vänta tills andra delen, TACK för att s valde att göra en, made my day again ♥ Älskade hur du beskrev allting, fick verkligen bilder (im a pervo i know xp) Draco naww ♥ Antar att de inte kmr leva lyckliga i alla sina dar, och det är väl det tvåan kmr handla om i suppose? Åh de får bara inte glömma bort att upprepa deras första natt bara haha C; Okok nu ska jg sluta perva mig, kram på dig och säg till när del 2 kommer ^^ ♥ OMG tack så mycket, blev det int lite fööör överdrivet fint? :' Javisst, del 2 kommer när jag har tid + en klar berättelse framför mig hahahahah pervo dääär, nåneeeej skojja xD Glad att du gillade det! :'D ♥♥♥ 15 dec, 2013 17:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hermione 1234 NOOO DON'T DIE MY DEAREST FRIEND!!!!!!!! :'DDDDDDDDD ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ OCH du överlever nog, tro mej! Oj då. Jag är redan död o.O Men mitt spöke ska hemsöka diiiiiiig!!!!!!!!!!! *mohahahahahahahahahahahaha* 15 dec, 2013 17:59 |
|
Borttagen
|
Jag skänker min kakburk till dig Bacon. JAg skänker den, alla mina böcker (typ 500) och alla mina känslor. Jag ger dig allt (förutom vissa personer :3)
Du är underbar. Fantastisk. U N D E R B A R. F A N T A S T I S K. Bäst… Always (och om någon inte fattar always… då…) Och sen lite AVPM, "Jealous Potter?" 15 dec, 2013 18:24 |
|
Alma123!!
Elev |
vavavavavavavavavavavavava??'
Det kommer väl en fortsättning?!?!? "Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 15 dec, 2013 18:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hermione 1234 NOOO DON'T DIE MY DEAREST FRIEND!!!!!!!! :'DDDDDDDDD ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ OCH du överlever nog, tro mej! Oj då. Jag är redan död o.O Men mitt spöke ska hemsöka diiiiiiig!!!!!!!!!!! *mohahahahahahahahahahahaha* ååååuh fuuuuuu** :'''DDD ♥♥♥ Skrivet av Borttagen: Jag skänker min kakburk till dig Bacon. JAg skänker den, alla mina böcker (typ 500) och alla mina känslor. Jag ger dig allt (förutom vissa personer :3) Du är underbar. Fantastisk. U N D E R B A R. F A N T A S T I S K. Bäst… Always (och om någon inte fattar always… då…) Och sen lite AVPM, "Jealous Potter?" hahahah tack min käraste! :'' Always♥ naaawwsiii :' Såklart, det kommer en del 2 när jag har tid/ork 15 dec, 2013 18:46 |
|
Alma123!!
Elev |
TUR!!! om du har lite tid över någon gång kanske du skulle vilja läsa min ff.
ha inga höga förväntningar bara!! Den är absolut inte lika bra som din! "Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 15 dec, 2013 18:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alma123!!: TUR!!! om du har lite tid över någon gång kanske du skulle vilja läsa min ff. ha inga höga förväntningar bara!! Den är absolut inte lika bra som din! Men snälllaaa din är helt säkert lika bra som min om inte bättre! 15 dec, 2013 19:13 |
|
Borttagen
|
Tom Felton - *sägs med pipig gullig röst: *
Jag är ett väldigt snällt spöke. *blinkar med ögonfransarna* 15 dec, 2013 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tom Felton - *sägs med pipig gullig röst: * Jag är ett väldigt snällt spöke. *blinkar med ögonfransarna* ÄÄÄÄÄÄÄH JEEEESUUUUS ETT SPÖKE!!!! skojja, cha på dej du genomskinliga sak ;' 15 dec, 2013 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen