HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Åh, skönt att höra =})
Jag öppnar dörren. "Vad?" säger jag. "Sluta var så oförskämd!" säger Armida. Jag suckar. "Okej, vad är det du vill?" frågar jag i en artigare ton. 22 dec, 2013 11:49 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag börjar skriva.
jag är jättecoolig älska mig plz 22 dec, 2013 12:19 |
|
Borttagen
|
"Mjaa, inget särskilt ..." säger Armida.
"Okej. Hejdå!" säger jag och är på väg att stänga när Armida börjar prata igen. "Jo, det var faktiskt så att jag behöver hjälp med en pytteliten sak" säger hon. 22 dec, 2013 22:04 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sitter här i mitt rum i huvudstaden. Snart ska jag få träffa mina stylister, hoppas att det inte är samma som stylade Mia. Hon fick ha en klänning av sten på sig under spelarintervjun.
Jag hoppas att jag får en bra stylist. Det visade sig att Nathan, killen från mitt distrikt, också är trollkunnig. Han tror att han kommer vinna över mig i spelen. Jag kommer se till att döda honom först jag är jättecoolig älska mig plz 22 dec, 2013 22:21 |
|
Borttagen
|
Jag suckar.
"Med vad?" "Försök bara att få Cynthia på gott humör" säger hon. Jag suckar en gång till. "Jag lovar, hon lyssnar nog mer på dig än mig just nu!" säger jag och skrattar lite. 22 dec, 2013 22:24 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hade inte fått med mig min bok hemifrån ,men jag skrev alltid hemma.
Och Armida är så jobbig. Hon är som Effie Trinket, bara mycket äldre. Överdrivet glättig och sådär. Undrar om jag får med mig min trollstav in på arenan... Jag kan ju trolla utan den men... Jag gillar min trollstav. Det får vara min disktriktssymbol. Men nej... Då kommer sponsorerna tro att jag Och Nathan är ett team, eftersom vi har samma sak med oss in på arenan. En värdelös pinne... Jag får smuggla in den. jag är jättecoolig älska mig plz 22 dec, 2013 22:28 |
|
Borttagen
|
"Du får försöka i alla fall, jag vägrar" säger hon och vänder på klacken.
22 dec, 2013 22:31 |
|
Queen Boo
Elev |
Nu ska jag försöka stänga av ljuden av de andras andetag, jag står inte ut med dem. Nästa gång jag ser en spelledare frågar jag om jag får bo själv... Så att jag slipper allihop
Jag lägger ner boken i lådan igen jag är jättecoolig älska mig plz 22 dec, 2013 22:35 |
|
Borttagen
|
Jag kliver ut ur mitt rum, stänger dörren och knackar på dörren till Cynthias rum.
22 dec, 2013 22:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckar. Det där med att stänga av de andras andetag gick sådär...
''Vad?'' säger jag otåligt jag är jättecoolig älska mig plz 22 dec, 2013 22:38 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen