Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Du kan få bo i hennes rum om du vill." Mumlade jag.
30 okt, 2013 22:12
|
|
Borttagen
|
"Nej, det kan jag inte göra..."
Mumlade jag.
30 okt, 2013 22:12
|
|
Borttagen
|
"Jo. Jag har inte gått in där sen dess, så det behövs."
30 okt, 2013 22:13
|
|
Borttagen
|
30 okt, 2013 22:15
|
|
Borttagen
|
"Hon bodde på övervåningen."
30 okt, 2013 22:16
|
|
Borttagen
|
30 okt, 2013 22:17
|
|
Borttagen
|
"Följ med upp."
Jag började gå upp för trappan.
30 okt, 2013 22:19
|
|
Borttagen
|
Jag följde fortfarande tveksam efter.
30 okt, 2013 22:19
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade dörren till det lilla rummet men kastade inte en blick på det.
30 okt, 2013 22:21
|
|
Borttagen
|
Jag tappade hakan. Väggarna var ljust mintgröna, en stor säng med turkost överkast stod längs ena väggen, mittemot ett stort fönster som vette ut mot trädgården stod ett vitt litet skrivbord. Golvet täcktes av en fluffig matta och en dörr med texten Garderob avslöjade en Walk in closet. Det stod en bokhylla på sidan av skrivbordet med lite av varje i. I ett hörn hängde även ett "sittgunga" från taket.
Allt det här var praktiskt taget mitt drömrum.
30 okt, 2013 22:26
|
Du får inte svara på den här tråden.