Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 22 23 24 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Du kan få bo i hennes rum om du vill." Mumlade jag.

30 okt, 2013 22:12

Borttagen

Avatar


"Nej, det kan jag inte göra..."
Mumlade jag.

30 okt, 2013 22:12

Borttagen

Avatar


"Jo. Jag har inte gått in där sen dess, så det behövs."

30 okt, 2013 22:13

Borttagen

Avatar


Jag bet mig i läppen.

30 okt, 2013 22:15

Borttagen

Avatar


"Hon bodde på övervåningen."

30 okt, 2013 22:16

Borttagen

Avatar


Jag tvekade.

30 okt, 2013 22:17

Borttagen

Avatar


"Följ med upp."
Jag började gå upp för trappan.

30 okt, 2013 22:19

Borttagen

Avatar


Jag följde fortfarande tveksam efter.

30 okt, 2013 22:19

Borttagen

Avatar


Jag öppnade dörren till det lilla rummet men kastade inte en blick på det.

30 okt, 2013 22:21

Borttagen

Avatar


Jag tappade hakan. Väggarna var ljust mintgröna, en stor säng med turkost överkast stod längs ena väggen, mittemot ett stort fönster som vette ut mot trädgården stod ett vitt litet skrivbord. Golvet täcktes av en fluffig matta och en dörr med texten Garderob avslöjade en Walk in closet. Det stod en bokhylla på sidan av skrivbordet med lite av varje i. I ett hörn hängde även ett "sittgunga" från taket.
Allt det här var praktiskt taget mitt drömrum.

30 okt, 2013 22:26

1 2 3 ... 22 23 24 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.