Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 22 23 24 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag skrattar lågt och tystnad sedan. Nyfiken som jg är kan jag inte hålla käft så länge, så nästan genast kastar jag mig över Brian.
- SNÄLLA SÄÄÄÄÄG SÄGSÄGSÄG JAG SLÄPPER INTE OM DU INTE SÄGER!!

4 nov, 2013 21:56

Borttagen

Avatar


"Jag... måste plugga!", jag sliter mig loss och brottar ner Pling på golvet. sen börjar jag kittla henne och får hjärtligt stöd av Teddy.

4 nov, 2013 21:58

Borttagen

Avatar


- Meh! Börjar jag men kan inte avsluta meningen. Typiskt att man ska vara kittlig, är det inte?
Jag skrattar högt och vrider mig. Det kittlas väldigt mycket.
- Kahn inth ands!!! Flämtar jag mellan skrattsalvorna.

4 nov, 2013 22:00

Borttagen

Avatar


"Teddy, du tar över... jag ska plugga", jag log mot Ted Lupin som gjorde tummen upp med ena handen.
"Det ska inte jag göra! Strunta i allt plugg, här ska bara Plingbli heeelt galen!"

4 nov, 2013 22:03

Borttagen

Avatar


Jag skriker av skratt och tårarna sprutar.
- AAAH SLUTA JAG KOMMER DÖDA ER BÅDA TVÅ!!! vrålar jag och skrattar ännu mer.

4 nov, 2013 22:05

Borttagen

Avatar


"Nej, döda inte Ted, då skulle hela släkten Lupin vara utdöd!", Eric kastar in kommentaren i rummet. Det blir rätt så tyst, Ted slutar kittla Pling och går utan att säga ett ord upp i sitt rum.

4 nov, 2013 22:07

Borttagen

Avatar


Jag drar djupt efter andan och ser argt på Eric.
- Nödvändigt sagt idiot! Väser jag och springer efter Ted.

4 nov, 2013 22:13

Borttagen

Avatar


"Faktiskt, du vet att det är ett känsligt ämne", jag kastar en blick på Eric, som bara rycker på axlarna och sätter sig ner igen. Sen bestämmer jag mig för att gå upp i sovsalen och trösta Teddy.

4 nov, 2013 22:15

Borttagen

Avatar


Jag kommer till killarnas sovsal och tvekar inte en sekund inna jag kastar mig in i rummet.
- TED LUPIN TROR DU DU KAN RYMMA DIN TOMTE!! KOM GENAST TILLBAKA OCH SLÅ TILL ERIC!! vrålar jag och sätter mig gränsle över honom där han ligger på sin säng och stirrar upp i taket. Han ger mig en irriterad blick men jag sitter trotsigt kvar.
- Inget kan hindra mig från att sitta kvar här! Säger jag sedan. Men jag måste såklart bita mig i läppen för att inte skratta, det finns flera hundra sätt att bli av med mig.

4 nov, 2013 22:25

Borttagen

Avatar


"Men gud Pling, försök vara lite mer k ä n s l i g", jag småler ändå över hennes föreställning och ser sen på Ted.
"teddy, du vet att Eric är helt jävla korkad... Men han är inget att bry sig om, bara en skit som... finns till för att... finnas till."

4 nov, 2013 22:30

1 2 3 ... 22 23 24 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.