ErisedStone å TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ErisedStone å TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Haha, okej" sa jag.
23 dec, 2013 16:53 |
|
TildeW
Elev |
23 dec, 2013 16:55 |
|
Borttagen
|
"Ja, om hon inte ska sjunga med Sam" sa jag.
23 dec, 2013 16:56 |
|
TildeW
Elev |
23 dec, 2013 16:58 |
|
Borttagen
|
"Kurt har tur" sa jag.
23 dec, 2013 16:59 |
|
TildeW
Elev |
23 dec, 2013 17:00 |
|
Borttagen
|
"Vad tror du? Du är bland de bästa i kören på att sjunga" sa jag och log.
23 dec, 2013 17:01 |
|
TildeW
Elev |
23 dec, 2013 17:01 |
|
Borttagen
|
"Sen när du sjöng i kören för första gången" sa jag. "Till och med Rachel var imponerad"
23 dec, 2013 17:03 |
|
TildeW
Elev |
23 dec, 2013 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen