ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" VEM VAR DET SOM BLEV LAGKAPTEN!?"
24 okt, 2013 22:45 |
|
Borttagen
|
"VI VET INTE LILLE GUBBEN!" skriker jag.
24 okt, 2013 22:46 |
|
Testralis
Elev |
Jag suckar. "Gifta mig rik. Pfft, du kommer aldrig få uppleva riktig kärlek Brian. Du har nog aldrig varit kär i någon, eller hur?" Jag himlar med ögonen och suckar ännu mer. "Jag vet inte förresten, jag bryr mig inte om Quidditch mer än att det är kul att kolla på och jag blir såklart glad om Gryffindor vinner en match".
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
24 okt, 2013 22:47 |
|
Borttagen
|
"Det kallas skämt...", jag sparkar till Cornelia och blinkar åt henne.
"Hur kan ni inte veta det?" 24 okt, 2013 22:48 |
|
Borttagen
|
"Jag blir glad vilket som!" flinar jag, som om ingen visste det redan.
24 okt, 2013 22:49 |
|
Testralis
Elev |
Jag kan inte låta bli att le åt Brian. "När jag tänker efter tror jag att det var han O'malley... vet dock inte vad han heter i förnamn".
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
24 okt, 2013 22:50 |
|
Borttagen
|
" Vem...?"
24 okt, 2013 22:51 |
|
Borttagen
|
"Brian har väl vart kär i Cornelia?"
24 okt, 2013 22:52 |
|
Testralis
Elev |
(jag kom bara på något namn, vilka är med i Quidditchlaget?
"öhh...." Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
24 okt, 2013 22:53 |
|
Borttagen
|
"VA? KÄR?!"
24 okt, 2013 22:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen