Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
Hallå? Snälla vakna., skickade jag till Cassandra och väntade på svar.
3 nov, 2013 15:20
|
|
Borttagen
|
- Jag vill att ni båda går hem nu. Sade polisen. Jag nickade och började springa hem.
Jag är vaken. Jag bara kunde inte svara.
Skickade jaag tillbaka till Niall. Jag suckade och satte mig på verandan.
3 nov, 2013 15:25
|
|
Borttagen
|
Ok, varför? =S
Jag skickade meddelandet, och medan jag väntade på svar bytte jag om.
3 nov, 2013 15:44
|
|
Borttagen
|
Jag var ute och Martin tog min telefon. Sorry .
Skickade jag och lutade mig bak mot väggen.
3 nov, 2013 15:45
|
|
Borttagen
|
Jag läste sms:et och blev sur på Martin.
Och vad gjorde du? Slog honom hoppas jag?
3 nov, 2013 15:47
|
|
Borttagen
|
Ja, fast sen kom polisen 
3 nov, 2013 15:48
|
|
Borttagen
|
Haha, men det gick bra tillslut iaf ;D
3 nov, 2013 15:50
|
|
Borttagen
|
Ja, men jag ska nog gå in och lägga mig nu. Ses kanske någon gång  Skrev jag och reste mig.
3 nov, 2013 15:53
|
|
Borttagen
|
Jag gäspade och la mobilen under kudden och somnade strax efter det.
3 nov, 2013 15:55
|
|
Borttagen
|
Jag gick upp på mitt rum och bytte om till nattlinne. Jag tog en snabb dusch, borstade tänderna och lade mig i sängen. Jag skrev tre sidor i min dagbok och började läsa. Jag somnade om en stund och vaknade tidigt nästa dag.
Jag klädde snabbt på mig och gick ner och åt morgonmål. Mamma hade åkt till jobbet för en timme sedan.
ErisedStone
3 nov, 2013 15:59
|
Du får inte svara på den här tråden.