Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag satte mig bredvid honom.
24 sep, 2013 19:32
|
|
Borttagen
|
"Jag tyckte jag hörde någon..."
Mumlade jag till henne och tittade mig omkring.
24 sep, 2013 19:34
|
|
Borttagen
|
"Va? Jaha, jag pratade bara med en kompis om läxan." Jag ljög urskuldande.
24 sep, 2013 19:38
|
|
Borttagen
|
"Det lät som en kille"
Sa jag och log retsamt.
24 sep, 2013 19:39
|
|
Borttagen
|
24 sep, 2013 19:41
|
|
Borttagen
|
"Ja! Har du nån kille?"
Frågade jag med flin.
24 sep, 2013 19:42
|
|
Borttagen
|
"Nej, och det vet du mycket väl." Sa jag sanningsenligt.
24 sep, 2013 19:43
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Du vet att fu kan säga till mig"
Sa jag.
24 sep, 2013 19:45
|
|
Borttagen
|
24 sep, 2013 19:53
|
|
Borttagen
|
Jag satt kvar en stund till.
24 sep, 2013 19:57
|
Du får inte svara på den här tråden.