(Prs) Mellan JustMe! & fashion7
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mellan JustMe! & fashion7
|
Borttagen
|
Inne i huset la jag mig på soffan, fortfarande i min iskalla bikini, och somnade.
1 sep, 2013 17:39
|
|
Borttagen
|
Vi var där till klockan tolv och sedan fick några följa med till Alex.
Mörkret kändes tungt, som om den knycklade ihop mig till en liten papperslapp. Jag kände mig yr fast jag inte hade druckit så mycket alkohol.
Vi bäddade åt oss hos Alex och somnade ganska fort. Jag började drömma om Lei och mig.
Jag vaknade med ett ryck och såg på klockan: 03:00. Jag suckade och försökte somna om.
Alex var också vaken.
- Hörde du ? Någon är nere. Sade Alex och lyssnade efter ljud. Jag svalde och hörde porslin och glas gå sönder.
- Ska vi gå ner ? Frågade jag och såg dit jag trodde att Alex var.
1 sep, 2013 17:46
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade runt tio på morgonen och gäspade nöjt. Så satte jag mig upp. Vart är Kevin, var min första tanke. Jag svor över mig själv.
1 sep, 2013 18:02
|
|
Borttagen
|
Vi somnade om och på morgonen när vi gick ner var Alex mamma och någon man och sov på soffan. Alex svor och gick till köket. Vi dukade fram frukost åt alla.
De andra sov ännu så jag gick föratt väcka dem medan Alex gick föratt prata med sin mamma.
När vi kom ner satt Alex vid köksbordet. Han berättade att hans mamma hade varit otrogen.
Miranda och Matilda tröstade Alex och jag såg på.
1 sep, 2013 18:12
|
|
Borttagen
|
Jag gick till köket och åt frukost.
1 sep, 2013 19:15
|
|
Borttagen
|
Alex ville ara ensam så jag, Miranda och Matilda gick hem till mig istället. Vi gick upp på mitt rum så tyst vi kunde föratt inte väcka de andra.
1 sep, 2013 20:06
|
|
Borttagen
|
Efter frukosten diskade jag och gick ut för att sola utan sol.
1 sep, 2013 20:23
|
|
Borttagen
|
Vi spelade ett spel och pratade.
1 sep, 2013 20:24
|
|
Borttagen
|
Snart gick jag in i igen.
1 sep, 2013 20:26
|
|
Borttagen
|
Efter en stund kom mamma in och sade att vi skulle vara tystare.
1 sep, 2013 20:33
|
Du får inte svara på den här tråden.