(Prs) JustMe! och ginny 23
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) JustMe! och ginny 23
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
De nya eleverna blev sorterade och maten kom fram från ingenstans.
8 sep, 2013 20:15 |
|
ginny 23
Elev |
8 sep, 2013 20:17 |
|
Borttagen
|
Jag äter mycket.
------ Jag råkade trycka på en smiley i förra inlägget. 8 sep, 2013 20:18 |
|
ginny 23
Elev |
8 sep, 2013 20:20 |
|
Borttagen
|
Jag pratar med några kompisar om det kommande året medan jag äter.
8 sep, 2013 20:24 |
|
ginny 23
Elev |
8 sep, 2013 20:26 |
|
Borttagen
|
Efter maten går alla upp till sina sovsalar.
8 sep, 2013 20:37 |
|
ginny 23
Elev |
8 sep, 2013 20:40 |
|
Borttagen
|
Jag packar upp min koffert och kryper ner under det varma täcket.
8 sep, 2013 20:43 |
|
ginny 23
Elev |
8 sep, 2013 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen