PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
|
Borttagen
|
"vad går det ut på?" frågade jag. Jag brukade aldrig spela utan det var oftast mina bröder som gjorde det.
10 nov, 2013 15:44
|
|
Borttagen
|
"Du ska döda de elaka kan man säga."
10 nov, 2013 15:45
|
|
Borttagen
|
"Jag som ville döda dom snälla." sa jag med ett flin.
10 nov, 2013 15:46
|
|
Borttagen
|
"Ingen är väll snäll i det här spelet." Svarade jag och himlade med ögonen åt henne. "Alla dödar alla typ. Fast du och jag är på lag. Nästan. Vi ska iallafall inte döda varandra."
10 nov, 2013 15:47
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och bet mig i underläppen.
"Ska försöka att inte döda dig." sa jag och fortsatte flina.
10 nov, 2013 15:50
|
|
Borttagen
|
"Jag gömmer mig, jag lovar." Svarade jag och började flina jag med.
10 nov, 2013 15:52
|
|
Borttagen
|
".... men jag kommer inte kunna döda dom själv!" sa jag och suckade medan jag flinade.
10 nov, 2013 15:53
|
|
Borttagen
|
"Jag gömmer mig på ett tak så att jag kan skjuta de därifrån."
10 nov, 2013 15:56
|
|
Borttagen
|
"Bra." flinade jag. "skjut inte på mig bara."
10 nov, 2013 15:57
|
|
Borttagen
|
"Jag ska försöka." Svarade jag och tittade på medans spelet laddades.
10 nov, 2013 15:58
|
Du får inte svara på den här tråden.