Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
-Och? Du kommer ju inte få skulden. du är ju en gryffindorare! De viktigaste av alla!. skämtade jag vidare. Jag skrattade till. när jag var framme vid sjukhussalen gick jag in och såg en hufflepuffare stå bredvid Lus säng. ''Hej!'' sa jag till honom och vände mig sedan mot Lu. ''Lever du?''
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 20:58 |
|
Shapiro
Elev |
Jag blåg och pekade med mina fungerande armar på madame Pomfrey och sa.
''Madam Pomfrey kan säkert göra någonting.'' Four score and seven years ago... 3 feb, 2013 08:06 |
|
Fantasia
Elev |
"Hej!" sa jag till tjejen som verkade vara från slytherin och tittade på Lu igen.
"Tack och krya på dig!" Jag log stort och vinkade åt madam Pomfrey att komma hit. 3 feb, 2013 09:58 |
|
Queen Boo
Elev |
''Vad heter du då?'' sa jag tankspritt. Madam pomfrey kom gående. ''Ut härifrån!'' sa hon argt till mig. ''Varför ska bara jag?'' frågade jag förvånat. ''ad har du här att göra?'' nästan skrek hon.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 11:27 |
|
Shapiro
Elev |
Jag låg där och lyssnade. Jag hade en skum konstig grej att när jag hör folk bråka blir jag väldigt förbannad. Så när jag hörde See och Pomfrey höja röster mot varandra. Försökte jag röra ena benet. Med mislyckelse. Så jag drog mig ner ur sängen och drog mig via golvet till dörren och satte mig utanför.
Four score and seven years ago... 3 feb, 2013 12:21 |
|
Queen Boo
Elev |
''Jag har väl lika mycket rätt att vara här som de!'' sa jag argt. ''nej det har du inte!'' varför i helvete var det så. det var väl för att jag var en slytherinare, de sämsta människor som finns. ''Och varför inte?'' sa jag. ''för att de är vänner med mr Farman!'' jag fräste, som en katt. ''Och tänk om jag också är det du, kärring?'' spottade jag ur mig, vände mig om och jag snabbt ut ur sjukhusflygeln.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 12:36 |
|
Shapiro
Elev |
Jag satt där vid väggen utanför dörren till Sjukhus flygeln. När jag såg See gå ut så förstod jag att bråket var slut och kravlade in igen. Jag sa argt till Pomfrey.
''Tackar (sarkastisk röst) så mycket för att du skickade iväg hon som räddade mig från att komma hit i första hand.'' Four score and seven years ago... 3 feb, 2013 12:45 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går till fängelsehålorna och ser att Malfoy står och hostar. ''Var det gott, Malfoy?'' Han slutar och tittar förebrående på mig. ''det var bara ett skämt, See'' Jag svarar ''och att få dig att äta masken var bara ett skämt'' jag ler ironiskt mot honom. Han suckar. ''Du är så korkad, Malfoy. det går inte att lura mig''
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 12:51 |
|
ginny 23
Elev |
3 feb, 2013 16:26 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vänder mig om och börjar gå mot sjukhusflygeln.
-är madam pomfrey här? frågar jag när jag ser att Sarah är kvar. jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen