Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av themarauder: Lite släktfest hos alla då Skrivet av MissLollo: 'Skrivet av Cruciio: Åh pll♥ Vilken säsong/avsnitt? Har också lite släkt hemma (min mormor) som pratar med min syster...Har släkten hemma, snap chatar med min bästa vän, chattar med er, ska kolla pll snart och mår allmänt bra. Jag gör många roliga saker Själv skriver jag lite men det går sådär haha x) Jag har min farmor här =)
28 dec, 2012 22:11 |
|
Cruciio
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Cruciio: Åh pll♥ Vilken säsong/avsnitt? Har också lite släkt hemma (min mormor) som pratar med min syster...Har släkten hemma, snap chatar med min bästa vän, chattar med er, ska kolla pll snart och mår allmänt bra. Jag gör många roliga saker Själv skriver jag lite men det går sådär haha x) Åh, jag kollar på swefilmer.com, så jag ser inte direkt vilket avsnitt jag är på. Vill inte avslöja too much men Toby blir fri, Hannas mamma Ashley tillåter att Caleb och Hanna ses och så, den biten ![]()
28 dec, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
28 dec, 2012 22:12 |
|
MissLollo
Elev |
28 dec, 2012 22:13 |
|
Cruciio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Look here, my friends: ![]() OCH det ska passa till den här: vackra flaggan (Med något mattare färger ^.^) eftersom aatt den är på mitt halsband och min tröja.Så, vilket ska jag ta? c: Hard... hard... really hard... (ursäkta min fula svengelska och grejer, men det är mee! Ska det vara USA flaggans mönster eller de färgerna men i andra nyanser av färgerna eller? ![]()
28 dec, 2012 22:14 |
|
OliverPhelps
Elev |
^Blanda alla! Okej, nä... Men typ tredje från höger? Ser ut som det är ett genomskinligt på bilden också och det skulle nog också bli fint ^.^
28 dec, 2012 22:14 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Look here, my friends: ![]() OCH det ska passa till den här: vackra flaggan (Med något mattare färger ^.^) eftersom aatt den är på mitt halsband och min tröja.Så, vilket ska jag ta? c: RÖTTTT!! Hej 28 dec, 2012 22:16 |
|
Borttagen
|
28 dec, 2012 22:16 |
|
Kalas98
Elev |
Vad tycker ni om Hunger games?
I live halfway between reality and fantasy at all time... 28 dec, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Har våfflat håret
28 dec, 2012 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen