Lilly Evans liv
Forum > Fanfiction > Lilly Evans liv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
chokladgrodan:D
Elev |
Skrivet av Renesmee.Cullen27: Lizzy har inte kunnat för hon ligger efter väldigt mycket i skolan och nu har hon varit i Tyskland. ( Hon säger det inte själv för hon vill inte att någon ska tro att hon är ett dum huvud Okej,vi (jag iallafall *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 14 maj, 2013 21:05 |
|
Borttagen
|
Åh, så mycket jag längtat efter Jily!♥
15 maj, 2013 09:16 |
|
Lizzy.P27
Elev |
jag är verkligen ledsen. Det går inte att beskriva hur LEDSEN jag är. Jag har sagt massor med anledningar men den rätta är att det är mammas och pappas dator jag skriver på. Den är trög och det går inte att lägga upp kapitel på den. Men på min nya dator så har jag inte dokument och det är så mycket som ska skrivas så jag är för lat för att göra det för hand men det får jag göra så snart som går. Om jag inte lagt upp ett kapitel nu på fredag så får ni be Nessie Evans att slå mig. Men snart så ska vi ladda upp dokument på min dator. ÄNNU EN GÅNG: JAG ÄR JÄTTE VERKLIGEN JÄTTE LEDSEN. jag ville inte ha en ff där läsarna måste vänta två månader på ett kapitel.
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 21 maj, 2013 18:10 |
|
Borttagen
|
Nejnej det är lungt. Jag förstår dig
22 maj, 2013 08:30 |
|
Renesmee.Cullen27
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nejnej det är lungt. Jag förstår dig Tack. Men det måste komma innan fredag.
I LOVE IM5
22 maj, 2013 14:52 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Oroa dig inte.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 25 maj, 2013 16:10 |
|
Renesmee.Cullen27
Elev |
Skrivet av Lizzy.P27: jag är verkligen ledsen. Det går inte att beskriva hur LEDSEN jag är. Jag har sagt massor med anledningar men den rätta är att det är mammas och pappas dator jag skriver på. Den är trög och det går inte att lägga upp kapitel på den. Men på min nya dator så har jag inte dokument och det är så mycket som ska skrivas så jag är för lat för att göra det för hand men det får jag göra så snart som går. Om jag inte lagt upp ett kapitel nu på fredag så får ni be Nessie Evans att slå mig. Men snart så ska vi ladda upp dokument på min dator. ÄNNU EN GÅNG: JAG ÄR JÄTTE VERKLIGEN JÄTTE LEDSEN. jag ville inte ha en ff där läsarna måste vänta två månader på ett kapitel. Jag slår dig gärna!!!!
I LOVE IM5
26 maj, 2013 19:56 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Skrivet av Renesmee.Cullen27: Skrivet av Lizzy.P27: jag är verkligen ledsen. Det går inte att beskriva hur LEDSEN jag är. Jag har sagt massor med anledningar men den rätta är att det är mammas och pappas dator jag skriver på. Den är trög och det går inte att lägga upp kapitel på den. Men på min nya dator så har jag inte dokument och det är så mycket som ska skrivas så jag är för lat för att göra det för hand men det får jag göra så snart som går. Om jag inte lagt upp ett kapitel nu på fredag så får ni be Nessie Evans att slå mig. Men snart så ska vi ladda upp dokument på min dator. ÄNNU EN GÅNG: JAG ÄR JÄTTE VERKLIGEN JÄTTE LEDSEN. jag ville inte ha en ff där läsarna måste vänta två månader på ett kapitel. Jag slår dig gärna!!!! Gör det!!! Spoiler: Tryck här för att visa! ÄNTLIGEN FIXADE JAG DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Madam Pomfrey kom fram till oss med Dumbledore. Jag slutade att le och kollade på dom när dom kom. Alice kollade också på dom. Det borde inte vara så bra om hon hade Dumbledore med sig. Dumbledore kom fram till oss en sekund före Pomfrey. ”Så du minns nu.” Sa han och satte sig på sängkanten. ”Ja det gör jag.” Sa jag. ”Madam och jag har bestämt oss att du får testa att komma tillbaka och så men klarar du det inte så får du stanna här.” Sa han. Jag hade typ aldrig varit så här glad. Jag log stort. Jag kastade fram mig i Dumbledores famn och kramade honom. *Nästa dag * Jag var i Gryffindors uppehålls rum. Jag visste inte vad jag väntade på. Så jag gick in till tjejernas sovsal. Klockan var 8. Jag väckte Alice. Nästan alla hade gått ner för att äta. ”mmm… Vänta.” Sa Alice. Jag ruskade om henne hårt så hon skulle vakna. ”Lily!” Sa hon ganska högt . ”Vi måste äta frukost nu om vi ska hinna till nästa lektion.” Sa jag. Alice gick upp och klädde på sig. Sen gick vi ner. James, Peter, Remus och Sirius kom ut samtidigt. James gick fram till mig och la armen om mig. Jag ville att den skulle ligga kvar men jag ville inte att nån skulle se den. Det var ju ingen här utom vi. Så jag tog bort handen och pussade honom på kinden. Sirius visslade till. Jag suckade åt honom. Remus skrattade lite. ”Vad ska ni ha för nåt?” Frågade jag. ”Samma som du.” Sa Sirius. ”Vad ska jag ha?” Frågade jag Alice. Jag hade inte lärt mig mitt schema ordentligt. ”Trolldrycks konst. ” Sa Alice. När vi var nere satte vi oss bredvid varandra. ”Lily! Du är tillbaka.” Sa Kate (Hittar på lite folk.) ”Ja det är jag väl.” Sa jag. Jag hörde lite små viskningar om att jag var tillbaka. Det var inte så många. Jag åt upp all mat ganska fort. ”Är ni färdiga.” Frågade jag. ”Du får vänta ett tag. Sirius brukar ta en halv timme på sig.” Sa Peter. ”Ska du säga.” Svarade Sirius. ”Har vi någon lektion efter maten?” Frågade jag. ”Vi har fem minuter sen börjar försvar mot svart konst.” Sa Alice. ”Ska du göra nåt speciellt?” Frågade Sirius. ”Jag ska hjälpa Hagrid.” Sa jag. ”Varför.” Frågade Sirirus. ”För att Filch upptäckte James gå runt i korridorerna klockan sex.” Sa jag. ”Du hade ju inte behövd lägga dig i.” Sa James som försvar Jag log lite. Sen typ 5minuter senare gick vi. När vi var inne i trolldrycks konst salen. Så såg jag att vi skulle ha lektion med Slytherin. Jag letade lite men sen hittade jag Severus. Han såg mig. Jag log åt honom. Men han gav mig bara en kall blick. Jag slutade le. Vad har jag gjort mot honom? Lektionen gick lite långsamt. Efter lektionen gick vi iväg. Vi hade rast . Det var fortfarande varmt och sommar. Vi gick ut och satte oss på en bänk. ”Så vad var det igentligen som hände dig.” Frågade Remus. Jag försökte undvika det så mycket som gick för det gjorde ont att tänka på det. ”Jag föll, ner för trappan.” Sa jag. Remus nickade. ”Evans, Potter! Kan ni hjälpa mig nu istället?” Vi vände oss för att se vem som ropade. Det var Hagrid. ”Är det okej?” Frågade jag Alice. Jag tänkte på att hon skulle inte ha det så kul om hon fick sitta där vid tre killar. Jag gick fram till Hagrid. James kom efter mig. ”Får Alice följa med?” Frågade jag Hagrid. ”Om hon vill. Möblerna är ganska tunga.” Sa han. Jag gick tillbaka till Alice . ”Vill du följa med.” Frågade jag. ”Visst” Sa hon. ”Får inte vi följa med?” Frågade Sirius. ” Ni är för svaga för det.” Sa jag och skojade lite. Sirius reste sig upp och sprang till Hagrid. Remus och Peter följde efter. Nu var det inte tre som skulle lyfta möbler. Nu var vi sju. *efter straff tjänsten* ”Vad ska vi ha nu?” Frågade jag. ”Det är quidditch match. Gryffindor mot Hufflepuff.” Sa James. ”Lycka till då.” Sa jag. ”Ingen lycko kyss?” Frågade Sirius. ”Att du alltid ska lägga dig i Skaffa dig ett eget liv.” Sa Alice. ”Tack Alice.” Sa jag. Det var typ bara tre styckna ute . Alla hade gått. Och dom var typ femtio meter bort. Så jag gav James en liten kyss. ”Hoppas den funkar.” Sa James. Jag log till honom. När vi kom in. Så var Severus där. Han kollade kyligt på mig och sen handen James hade runt min midja. Han gick iväg mot några andra Slytherin elever . ”Vad har jag gjort mot honom?” Frågade jag. ”Inget.” Sa James. ”Men varför är han så arg?” Frågade jag. ”Han har alltid varit arg mot oss.” Sa Peter. Det här året hade blivit bättre än förra. Jag hade James nu. Men jag fattade inte varför Severus var så arg. Jag tog inte upp det igen. Det kunde jag prata med Alice. ”Hejdå!” Sa James när vi var framme. Jag kysste honom på kinden. Jag gillade inte att alla såg det, men nån gång skulle dom ju få veta så varför vänta. Jag gick med Alice och satte mig vid ett av tornen. James var sökare i laget. Sirius, Peter och Remus satte sig bakom oss. Matchen startade bara fem minuter senare. Först gjorde Hufflepuff ett mål. Sen gjorde dom ett till. Ingen hade tagit kvicken ännu. ”Kom igen Potter!” Ropade några. Nu gjorde Gryffindor ett mål. Sen 10 minuter senare ledde Gryffindor med 6-3. Men sen kom sökaren i hufflepuff och hittade kvicken. Men James såg den också. Typ 5 Minuter senare hade James tagit kvicken och Gryffindor hade vunnit. ”Bra gjort Gryffindor!” Hörde jag några ropa. ”James är bra!” Sa jag till Alice. Jag hade inte sett honom spela på flera månader. Jag, Alice, Sirius, Remus och Peter stod och väntade på att James skulle bli färdig. Jag stod och tänkte lite. Varför är Severus så arg? Vad har jag gjort honom? ”Jag kommer snart!” Sa jag och sprang iväg. ”Lily!?” Alice sprang ifatt mig. Jag måste vakta dig! Och du får inte springa du kan bli yr.” Sa Alice. ”Alice jag går då. Men jag behöver vara ifred. Och om du undrar var jag är så är jag i Gryffindors sällskaps rum.” Sa jag I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 26 maj, 2013 20:03 |
|
Renesmee.Cullen27
Elev |
27 maj, 2013 19:58 |
|
Hedwig96
Elev |
SUPER!
27 maj, 2013 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen