Vi för alltid (L/J) Sv
Forum > Fanfiction > Vi för alltid (L/J) Sv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
chokladgrodan:D
Elev |
ok,då vet vi!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 3 feb, 2013 14:34 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Förlåt för väntan. Här kommer ett kapitel
Kapitel 11 - *Harsåbrafantasisåjagkommerintepånågonrubrik* *Lauren* Jag sprang till Dumbledors kontor och knackade rappt på dörren, dörren öppnades och Dumbledor tittade på mig sina blåa ögon. "Hej miss Mckinze, kan jag hjälpa dej med något?" "Jag vill åka hem!" snyftade jag. "Varför?" Han inspekterade mej med sina blåa ögon. "Jag klarar det här inte längre!" ¨ "Okej... Ta flampulver och säg vart du borr när du står i elden" Jag gjorde som han sa och så var jag hemma och skulle slippa att bli hatad. *Lily* Jag vaknade av att jag låg på nått mjukt, jag öppnade försiktigt ögon, runt sängen jag låg i satt ansikten jag älskade och sov Alice, Kate, Sirius och ..... James. "Hej" sa jag hest och James vaknade direkt. "Lily är du vaken?!" Utbrast Han lyckligt. "Ja, det verkar så.." Sa Sirius, vi satt glatt och pratade och när jag frågade vad som hade hänt med Lauren bytte dom snabbt samtalsämne. "Okey, den här gången måååste ni svara, vad har hänt med Lauren?" Frågade jag och dom bytte oroliga blickar med varandra. "Ehh, jo Lauren blev sur på dej för du sov hos James.. Och så sa du något och hon började sparka och slå dej..." Berättade Sirius. "Snällt...." Suckade jag och dom andra började skratta. "Nästa gång jag ser henne ska jag mörd..." Han blev avbruten av Madam Pomfery (stavnig?)l, "det kommer nog inte gå så bra Potter, hon har nyss åkt hem" Sa hon. Nästa kapitel kommer så snarast som möjligt. [img]http:/ 9 feb, 2013 11:11 |
|
Borttagen
|
bra
9 feb, 2013 11:14 |
|
J-star Black
Elev |
9 feb, 2013 11:14 |
|
Minihäst
Elev |
Bra! Fint kapitelnamn förresten!
another day, another slay 9 feb, 2013 11:15 |
|
lily, luna
Elev |
9 feb, 2013 11:45 |
|
Queen Boo
Elev |
underbart!!
jag är jättecoolig älska mig plz 9 feb, 2013 11:52 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Megabra!!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 9 feb, 2013 12:28 |
|
Borttagen
|
Fantastiskt!
9 feb, 2013 12:59 |
|
Maj
Elev |
9 feb, 2013 13:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen