The Flower Games [SV]
Forum > Fanfiction > The Flower Games [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Då ska jag skriva om segrarturnén också, om nu segraren går med på det.
Men det kan jag ju inte fråga nu, då vet ju alla vem som vinner 5 jul, 2012 15:42 |
|
PotterHunger
Elev |
Döda mig inte! Jag älskar ditt mugglisgame!
Läs min profil för info... 5 jul, 2012 23:11 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag ska inte döda dig, jag älskar ju dig! Nej men du får se om du blir dödad eller inte, oavsett lovar jag att om du blir dödad så är det inte mitt fel... ^-^ 6 jul, 2012 09:24 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: I love yah too ♥ Men jag hoppas på att jag klarar mig ett tag till :3 Jag ska inte döda dig, jag älskar ju dig! Nej men du får se om du blir dödad eller inte, oavsett lovar jag att om du blir dödad så är det inte mitt fel... ^-^ Jag vet att du inte dödar mig om du inte måste. Läs min profil för info... 6 jul, 2012 10:27 |
|
Borttagen
|
När kommer nästa kapitell ? c:
8 jul, 2012 15:16 |
|
PotterHunger
Elev |
^Undrar samma sak. Man längtar ju verkligen!
Läs min profil för info... 8 jul, 2012 15:43 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Det kommer nog dröja lite
För jag ska bort och kommer inte ha tillfälle att skriva så mycket, men jag ska försöka skriva så mycket så möjligt idag. 8 jul, 2012 15:57 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Känn dig inte stressad! Det kommer nog dröja lite För jag ska bort och kommer inte ha tillfälle att skriva så mycket, men jag ska försöka skriva så mycket så möjligt idag. Läs min profil för info... 8 jul, 2012 16:12 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Nymfadora Tonks: Känn dig inte stressad! Det kommer nog dröja lite För jag ska bort och kommer inte ha tillfälle att skriva så mycket, men jag ska försöka skriva så mycket så möjligt idag. Tack snällis! ♥ Men nu måste jag skriva 8 jul, 2012 16:12 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: *Happy smile* Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Nymfadora Tonks: Känn dig inte stressad! Det kommer nog dröja lite För jag ska bort och kommer inte ha tillfälle att skriva så mycket, men jag ska försöka skriva så mycket så möjligt idag. Tack snällis! ♥ Men nu måste jag skriva Läs min profil för info... 8 jul, 2012 16:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen