Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Flower Games [SV]

Forum > Fanfiction > The Flower Games [SV]

1 2 3 ... 22 23 24 ... 29 30 31
Användare Inlägg
Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Då ska jag skriva om segrarturnén också, om nu segraren går med på det.
Men det kan jag ju inte fråga nu, då vet ju alla vem som vinner

5 jul, 2012 15:42

PotterHunger
Elev

Avatar


Döda mig inte! Jag älskar ditt mugglisgame!

Läs min profil för info...

5 jul, 2012 23:11

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av PotterHunger:
Döda mig inte! Jag älskar ditt mugglisgame!

Jag ska inte döda dig, jag älskar ju dig!
Nej men du får se om du blir dödad eller inte, oavsett lovar jag att om du blir dödad så är det inte mitt fel... ^-^

6 jul, 2012 09:24

PotterHunger
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av PotterHunger:
Döda mig inte! Jag älskar ditt mugglisgame!

Jag ska inte döda dig, jag älskar ju dig!
Nej men du får se om du blir dödad eller inte, oavsett lovar jag att om du blir dödad så är det inte mitt fel... ^-^
I love yah too ♥ Men jag hoppas på att jag klarar mig ett tag till :3
Jag vet att du inte dödar mig om du inte måste.

Läs min profil för info...

6 jul, 2012 10:27

Borttagen

Avatar


När kommer nästa kapitell ? c:

8 jul, 2012 15:16

PotterHunger
Elev

Avatar


^Undrar samma sak. Man längtar ju verkligen!

Läs min profil för info...

8 jul, 2012 15:43

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Det kommer nog dröja lite
För jag ska bort och kommer inte ha tillfälle att skriva så mycket, men jag ska försöka skriva så mycket så möjligt idag.

8 jul, 2012 15:57

PotterHunger
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Det kommer nog dröja lite
För jag ska bort och kommer inte ha tillfälle att skriva så mycket, men jag ska försöka skriva så mycket så möjligt idag.
Känn dig inte stressad! Vi väntar tålmodigt. Ha det kul när du ska "bort"

Läs min profil för info...

8 jul, 2012 16:12

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Det kommer nog dröja lite
För jag ska bort och kommer inte ha tillfälle att skriva så mycket, men jag ska försöka skriva så mycket så möjligt idag.
Känn dig inte stressad! Vi väntar tålmodigt. Ha det kul när du ska "bort"

Tack snällis! ♥
Men nu måste jag skriva

8 jul, 2012 16:12

PotterHunger
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Det kommer nog dröja lite
För jag ska bort och kommer inte ha tillfälle att skriva så mycket, men jag ska försöka skriva så mycket så möjligt idag.
Känn dig inte stressad! Vi väntar tålmodigt. Ha det kul när du ska "bort"

Tack snällis! ♥
Men nu måste jag skriva
*Happy smile*

Läs min profil för info...

8 jul, 2012 16:13

1 2 3 ... 22 23 24 ... 29 30 31

Forum > Fanfiction > The Flower Games [SV]

Du får inte svara på den här tråden.