Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 10 aug, 2012 00:20 |
scarhead
Lärare |
jag ska snart börja haha, jag fick den för några timmar sedan och ska snart lägga mig och läsa den!
10 aug, 2012 00:20 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av scarhead :jag ska snart börja haha, jag fick den för några timmar sedan och ska snart lägga mig och läsa den! Great! Du kommer inte ångra ditt köp/lån! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 10 aug, 2012 00:21 |
scarhead
Lärare |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: det tror jag inte haha, jag ångrar inte att jag lånade Cirkeln så jag har höga förväntningar på Eld Skrivet av scarhead :jag ska snart börja haha, jag fick den för några timmar sedan och ska snart lägga mig och läsa den! Great! Du kommer inte ångra ditt köp/lån! 10 aug, 2012 00:27 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av scarhead :Skrivet av Ginny.:.Weasley: det tror jag inte haha, jag ångrar inte att jag lånade Cirkeln så jag har höga förväntningar på Eld Skrivet av scarhead :jag ska snart börja haha, jag fick den för några timmar sedan och ska snart lägga mig och läsa den! Great! Du kommer inte ångra ditt köp/lån! You wont be disepointed *bugar* And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 10 aug, 2012 00:28 |
|
Clementin
Elev |
Orkar inte vänta längre! D: ACCIO NYCKELN!
10 aug, 2012 09:41 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Ingis: Jo, det är jag också riktigt nyfiken på.Skrivet av LolFeelings: I så fall är Linnessa det jag ser mest fram emot i Nyckeln, ärligt talat. Ja, ellerhur! Spoiler: Tryck här för att visa! Satte till en spoiler i ditt inlägg eftersom vissa inte läst Eld än. (jag kanske också borde ha använt spoiler? vet inte) Ah, smart, sorry. ![]() ![]()
10 aug, 2012 09:58 |
|
mrfufnek
Elev |
ELD ÄR BARA FÖRJÄVLIGT FANTASTISK! :'
HÄR! PROUD TO BE A CRAFANGFRAN! 10 aug, 2012 11:17 |
|
Clementin
Elev |
Jag hittade en bild på det jag gissar är det engelska omslaget. http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/book/book/image1/the_circle-strandberg_mats-18253464-frntl.jpg Är det Anna-Karins ansikte tror ni?
10 aug, 2012 14:10 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Clementin: Jag hittade en bild på det jag gissar är det engelska omslaget. http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/book/book/image1/the_circle-strandberg_mats-18253464-frntl.jpg Är det Anna-Karins ansikte tror ni? Har hon rött hår? Jag kan tänka mig att det är Rebecka... ~MY TUMBLR~ 10 aug, 2012 14:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

:


Mugglarportalen