Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

1 2 3 ... 22 23 24 ... 26 27 28
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ginny00: ARE YOU KIDDIN ME? SÅG DU ERIK HASSLE? OIDSGHOSDSOIGJDSOIGJSDOG JAG TROR JAG DÖR! XD

3 jun, 2012 18:29

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ginny00: ARE YOU KIDDIN ME? SÅG DU ERIK HASSLE? OIDSGHOSDSOIGJDSOIGJSDOG JAG TROR JAG DÖR! XD

Han pratade jääääätteuttråkat och lät som om han inte sovit på 20 år, men han sjöng bra. Haha. xD

Jupp, träffade honom, hur så?

3 jun, 2012 18:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Ginny00: ARE YOU KIDDIN ME? SÅG DU ERIK HASSLE? OIDSGHOSDSOIGJDSOIGJSDOG JAG TROR JAG DÖR! XD

Han pratade jääääätteuttråkat och lät som om han inte sovit på 20 år, men han sjöng bra. Haha. xD

Jupp, träffade honom, hur så?

HAN ÄR SÅ AWESOME OCH HAN KOMMER TILL UPPSALA OCH DOGHSOGHDSOIDHSOIGH!

3 jun, 2012 18:33

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Ginny00: ARE YOU KIDDIN ME? SÅG DU ERIK HASSLE? OIDSGHOSDSOIGJDSOIGJSDOG JAG TROR JAG DÖR! XD

Han pratade jääääätteuttråkat och lät som om han inte sovit på 20 år, men han sjöng bra. Haha. xD

Jupp, träffade honom, hur så?

HAN ÄR SÅ AWESOME OCH HAN KOMMER TILL UPPSALA OCH DOGHSOGHDSOIDHSOIGH!

Panetoz kommer också till Uppsala, de var också i Falun, OCH DE VAR HEEEEMSKA


Ta med öronproppar alltså.

3 jun, 2012 18:35

Borttagen

Avatar


Är du snäll och skriver upp mig? Och jag har en fråga... Kommer Ed?
<<----

9 jun, 2012 20:11

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är du snäll och skriver upp mig? Och jag har en fråga... Kommer Ed?
<<----

Nix DDD: Bara till Sundsvall.

9 jun, 2012 21:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Är du snäll och skriver upp mig? Och jag har en fråga... Kommer Ed?
<<----

Nix DDD: Bara till Sundsvall.

D´: Men får nog andra chanser att träffa honom </3

9 jun, 2012 21:20

Optic
Elev

Avatar


Kommer Rebecca Ferguson? :o

9 jun, 2012 22:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Optic:
Kommer Rebecca Ferguson? :o

Nej, hon kommer inte till Uppsala och inte till de städer hon skulle komma till heller eftersom hon måste operera sin fot.

9 jun, 2012 22:42

Optic
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Optic:
Kommer Rebecca Ferguson? :o

Nej, hon kommer inte till Uppsala och inte till de städer hon skulle komma till heller eftersom hon måste operera sin fot.


Okej

9 jun, 2012 23:01

1 2 3 ... 22 23 24 ... 26 27 28

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Du får inte svara på den här tråden.