The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Adrasthea
Elev |
Beundransvärt som alltid.
"And how did the mysterious Ariana die? Is it possible that Ariana Dumbledore was the first person to die for 'the greater good'?" - Rita Skeeter 11 jun, 2012 15:13 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av amanda1104: Skrivet av Ginny00: Skrivet av amanda1104: Skrivet av HannaPanna: "HARRY VAKNA DIN FRU OCH OFÖDDA BARN BEHÖVER DIG" *Skriker i örat på honom*Skrivet av Ginny00: Skrivet av amanda1104: SÅ HIMLA BRA SKRIVET!!!! Hoppas att Harry vaknar om 10 minuter istället för 10 år... Hihihihi, det är du nog inte ensam om att hoppas om du tänker på Ginny. TACK så hemskt mycket, alla ♥ Haha, jag hoppas 10 sekunder xD "Vaa?" *säger en nyvaken Harry och sätter sig upp* Händer det Ginny00? Hahaha, well, jag skulle föredra det så blir fanfictionen muntrare! xD Men det blir nog inte så. Ja, OM han dör om 10 år så måste du skriva i tio år också! Lova!! Calm down everyone, han ska inte dö! ojdå, menar: "Ja OM han vaknar om 10 år får du skriva i tio år också!" ![]()
11 jun, 2012 15:51 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Det blev jättebra Skrivet av Josefin_Weasley: SUPER! Jag blir alltid lika stolt när jag läser det du har skrivit ♥ Du utvecklas hela tiden och ditt skrivande ligger på en nivå som är långt över den normala nivån i din ålder. Återigen, jag vet att jag har lite grejer jag har skrivit i femman. Jag ska ta fram dem, så vi kan jämföra XD Haha, jag skrev skit då Lol, gick lite OT där, menskitsammadetharändåmedskrivandetattgöra Som du vet gillade jag de där detaljerna på vissa namn. Att använda andra språk för att hitta på namn har ju även Rowling gjort en hel del. Bra jobbat! Dock tycker jag inte att man måste få med och förklara vad namnen betyder, i vissa lägen kan det försöra effekten lite. Men det får du ju känna efter själv, du är författaren och det är du som vet hur du vill att det ska kännas när man läser det sen ÄLSKAR DIG ♥ Jag hade lust att droppa vad namnet betyder då det är precis vad den gör - det skulle kännas konstigt för mig annars att inte alla skulle veta det. Det hörs tydligt att det betyder något om du frågar mig, så jag tyckte det var lika bra. Som jag sa så får du ju bestämma själv och känna efter vad du tycker känns bäst! ♥
11 jun, 2012 17:55 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Ginny00: Det blev jättebra Skrivet av Josefin_Weasley: SUPER! Jag blir alltid lika stolt när jag läser det du har skrivit ♥ Du utvecklas hela tiden och ditt skrivande ligger på en nivå som är långt över den normala nivån i din ålder. Återigen, jag vet att jag har lite grejer jag har skrivit i femman. Jag ska ta fram dem, så vi kan jämföra XD Haha, jag skrev skit då Lol, gick lite OT där, menskitsammadetharändåmedskrivandetattgöra Som du vet gillade jag de där detaljerna på vissa namn. Att använda andra språk för att hitta på namn har ju även Rowling gjort en hel del. Bra jobbat! Dock tycker jag inte att man måste få med och förklara vad namnen betyder, i vissa lägen kan det försöra effekten lite. Men det får du ju känna efter själv, du är författaren och det är du som vet hur du vill att det ska kännas när man läser det sen ÄLSKAR DIG ♥ Jag hade lust att droppa vad namnet betyder då det är precis vad den gör - det skulle kännas konstigt för mig annars att inte alla skulle veta det. Det hörs tydligt att det betyder något om du frågar mig, så jag tyckte det var lika bra. Som jag sa så får du ju bestämma själv och känna efter vad du tycker känns bäst! ♥ Butter som jag är var jag tvungen att älta just det ett tag innan jag kunde svara på resten TAAAACK Min kompis sa faktiskt det när vi skulle ge respons på varandras berättelser i skolan. "Johanna, du skriver som en vuxen författare" var hennes kommentar om min. xD Well, Johanna hjärta Google Translate. Jag tycker det är så kul när namn betyder saker! Luna Chang ”Jacqueline, du kan gå ut nu.” Alice nickade snabbt mot kvinnan med pyntnaglarna, som tydligen hette Jacqueline, för hon lämnade rummet direkt. Sedan vände sig Alice mot Ginny och räckte fram handen mot henne. 11 jun, 2012 18:00 |
|
Luna Chang
Elev |
Nu när du säger det känner jag igen det
Hej 14 jun, 2012 14:37 |
|
Ginny00
Elev |
Haha, jag fick kolla upp det själv xD Det var en liten detalj. Det var alltså sköterskan som typ hatar Ginny. 14 jun, 2012 14:39 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Ginny00: Haha, jag fick kolla upp det själv xD Det var en liten detalj. Det var alltså sköterskan som typ hatar Ginny. Men då är jag ju inte helt efter Hej 14 jun, 2012 15:18 |
|
Fang
Elev |
Apbra!
18 jun, 2012 21:38 |
|
Ginny00
Elev |
HEJ HAR NI GLÖMT MIG?
Jag skriver på nämligen! 2 jul, 2012 13:24 |
|
Borttagen
|
2 jul, 2012 13:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen