Gör man vad som helst för kärleken?
Forum > Fanfiction > Gör man vad som helst för kärleken?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stinaa
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Stinaa: OMG jag blev jätte rörd nu, asså jag vet verkligen inte vad jag skall säga OMG!!!!!!! O_O Så sjukt bra!!! Vet inte vart jag ska börja..... Du har bra fantasi, du skriver helt otroligt, det känns som man är en av karaktärerna, det är spänning,kärlek,hemskheter och den har allt annat som gör den Superbra som jag inte har tillräckligt bra ordförståelse för att sätta ord på!!!! Haha vsg
9 apr, 2012 20:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Stinaa: jag har börjat skriva en bok men jag msåte fixa datan så jag kan fortsätta skriva på den Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Stinaa: OMG jag blev jätte rörd nu, asså jag vet verkligen inte vad jag skall säga OMG!!!!!!! O_O Så sjukt bra!!! Vet inte vart jag ska börja..... Du har bra fantasi, du skriver helt otroligt, det känns som man är en av karaktärerna, det är spänning,kärlek,hemskheter och den har allt annat som gör den Superbra som jag inte har tillräckligt bra ordförståelse för att sätta ord på!!!! Haha vsg haha jag skall se om det blir något mer idag lr om ni får vänta lite ^^ ![]()
9 apr, 2012 20:10 |
|
Stinaa
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Stinaa: jag har börjat skriva en bok men jag msåte fixa datan så jag kan fortsätta skriva på den Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Stinaa: OMG jag blev jätte rörd nu, asså jag vet verkligen inte vad jag skall säga OMG!!!!!!! O_O Så sjukt bra!!! Vet inte vart jag ska börja..... Du har bra fantasi, du skriver helt otroligt, det känns som man är en av karaktärerna, det är spänning,kärlek,hemskheter och den har allt annat som gör den Superbra som jag inte har tillräckligt bra ordförståelse för att sätta ord på!!!! Haha vsg haha jag skall se om det blir något mer idag lr om ni får vänta lite ^^ Gud vad roligt!! Spoiler: Tryck här för att visa!
9 apr, 2012 20:14 |
|
AlexZz
Elev |
9 apr, 2012 20:14 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Stinaa: den handlar om tn tjej som rymde hemifrån och tillslut hamnar i ett annat land och blir slav, efter ett tag bestämmer hon sig för att försöka ta sig tillbaka till sitt hmeland, hennes kompis och prinsessans kusin följer med ^^ svårt att förklara men den utspelar sig på medeltiden typ i ett påhittat land ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Stinaa: jag har börjat skriva en bok men jag msåte fixa datan så jag kan fortsätta skriva på den Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Stinaa: OMG jag blev jätte rörd nu, asså jag vet verkligen inte vad jag skall säga OMG!!!!!!! O_O Så sjukt bra!!! Vet inte vart jag ska börja..... Du har bra fantasi, du skriver helt otroligt, det känns som man är en av karaktärerna, det är spänning,kärlek,hemskheter och den har allt annat som gör den Superbra som jag inte har tillräckligt bra ordförståelse för att sätta ord på!!!! Haha vsg haha jag skall se om det blir något mer idag lr om ni får vänta lite ^^ Gud vad roligt!! Spoiler: Tryck här för att visa! AlexZz jag är inte säker på att jag förstått det än, du är inte så bra på att visa det xD nej men dina kommentarer gör mig altlid så glad ♥ och tack så mkt ![]()
9 apr, 2012 20:18 |
|
Stinaa
Elev |
9 apr, 2012 20:23 |
|
AlexZz
Elev |
9 apr, 2012 20:24 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Stinaa: ja vi kan ju alltid hoppas ^ OMG!! Du kommer bli lika stor som J.K Rowling! ![]()
9 apr, 2012 20:24 |
|
Stinaa
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Stinaa: ja vi kan ju alltid hoppas ^ OMG!! Du kommer bli lika stor som J.K Rowling! Japp
9 apr, 2012 20:29 |
|
AlexZz
Elev |
9 apr, 2012 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen