This feeling I have...Could it be... love?
Forum > Fanfiction > This feeling I have...Could it be... love?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Dragon_99: Tack :'3 Skrivet av Ginny.:.Weasley: aw stackars Daisy! Men azome kap! Mm, håller med *** Tycker ni att jag har för mycket dialog? Eller för lite beskrivningar? Lämna en kommentar pliz ^^ tycker det är perfekt som det är! Men du kanske skulle döpa kapitlet till något. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 7 apr, 2012 22:59 |
|
Dragon_99
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Dragon_99: Tack :'3 Skrivet av Ginny.:.Weasley: aw stackars Daisy! Men azome kap! Mm, håller med *** Tycker ni att jag har för mycket dialog? Eller för lite beskrivningar? Lämna en kommentar pliz ^^ tycker det är perfekt som det är! Men du kanske skulle döpa kapitlet till något. Hmm... Några förslag? owo' *idétorka.se* ![]() ![]()
7 apr, 2012 23:01 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Dragon_99: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Dragon_99: Tack :'3 Skrivet av Ginny.:.Weasley: aw stackars Daisy! Men azome kap! Mm, håller med *** Tycker ni att jag har för mycket dialog? Eller för lite beskrivningar? Lämna en kommentar pliz ^^ tycker det är perfekt som det är! Men du kanske skulle döpa kapitlet till något. Hmm... Några förslag? owo' *idétorka.se* Det senaste skulle kunna heta Daisy Freedom eftersom kapitlet huvudsakligen handlar om henne. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 7 apr, 2012 23:08 |
|
Lily Evans
Elev |
Kommer Daisy ha en stor del i historien? Haha, jag bara undrar =) ♥
Otroligt bra som alltid förresten C: "A true friend is someone who says nice things behind your back." 7 apr, 2012 23:57 |
|
Borttagen
|
AS bra!!
8 apr, 2012 08:56 |
|
J-star Black
Elev |
8 apr, 2012 10:30 |
|
Sara Malfoy
Elev |
mera
Once A Slytherin , Always A Slytherin. ♥ min FF a dramione story - http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=17437&page=1#p954102 8 apr, 2012 17:15 |
|
Dragon_99
Elev |
Skrivet av Lily Evans: Kommer Daisy ha en stor del i historien? Haha, jag bara undrar =) ♥ Otroligt bra som alltid förresten C: Inte jättemycket, men hon kommer synas en dal ja ^^ Och tack för berömmet ♥ --- Jag skriver en sammanfattning om Daisys liv, ni kan läsa den här: http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=17041 ![]() ![]()
8 apr, 2012 22:49 |
|
:WP:
Elev |
vill ha meeer nu!
12 apr, 2012 19:58 |
|
Dragon_99
Elev |
Asså förlåt alla för att jag varit så SJUKT oaktiv, men min hjärna har liksom inga idéer på vad som ska hända... Jag kommer verkligen försöka skriva imorgon!! Kan ni förlåta mig?
![]() ![]()
19 apr, 2012 23:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen