Eurovision Song Contest 2012!
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
24 maj, 2012 21:04 |
|
LovisaDOBBY
Elev |
SER DET NU Holland sjunger tjejen är typ Indian jag gillar Indianer ♥
ONLY I CAN LIVE FOREVER!♆ 24 maj, 2012 21:15 |
|
Margaret
Elev |
24 maj, 2012 21:16 |
|
scarhead
Lärare |
24 maj, 2012 21:16 |
|
Knizzlare
Elev |
Den nu, Malta, var bara skum xd
Men indianen, holland(?) var ju faktiskt asbra! :O Och den innan den var dålig, fast den innan DEN, den var bra, hon som spela fiol spela fajnt ![]()
24 maj, 2012 21:19 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Vad tycker ni om Hollands bidrag?
När jag var i Holland så sa de jag bodde oss att hon var super dålig. Själv tycker jag att det låter bra om man inte kollar.
24 maj, 2012 21:23 |
|
Celebikai
Elev |
24 maj, 2012 21:23 |
|
Margaret
Elev |
Jag tyckte Holland var förskräckligt.
Men Vitryssland däremot, tyckte jag var bäst hittills idag. Helt okej faktiskt. ![]()
24 maj, 2012 21:24 |
|
Celebikai
Elev |
24 maj, 2012 21:25 |
|
Knizzlare
Elev |
24 maj, 2012 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen