Vem är du?
Forum > Fanfiction > Vem är du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Förlåt för att jag inte har skrivit men jag har haft fullt upp med valpen, Wilda, och Isla och då har jag inte hunnit.... Förlåt. Men dessutom har jag ingen inspiration... Det gör inget. Och jag har faktiskt inte heller skrivit på min på länge! Samma här, borde skriva mer på Alice... And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 6 apr, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Förlåt för att jag inte har skrivit men jag har haft fullt upp med valpen, Wilda, och Isla och då har jag inte hunnit.... Förlåt. Men dessutom har jag ingen inspiration... Det gör inget. Och jag har faktiskt inte heller skrivit på min på länge! Okej. Ska försöka skriva lite idag. Wilda har just somnat och då kan hon sova i nån timme och Isla sover också, så jag hinner nog skriva idag. Tror jag. Imorgon hinner jag inte. Fyller år då så blir lite svårt att hinna eftersom några kommer på fika och jag har planerat att sova länge. Inte för att jag brukar lyckas... När det är helg så sover jag typ till sju och när det är vardag är jag trött då. Okej, lite OT, I know... 6 apr, 2012 15:14 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Förlåt för att jag inte har skrivit men jag har haft fullt upp med valpen, Wilda, och Isla och då har jag inte hunnit.... Förlåt. Men dessutom har jag ingen inspiration... Det gör inget. Och jag har faktiskt inte heller skrivit på min på länge! Okej. Ska försöka skriva lite idag. Wilda har just somnat och då kan hon sova i nån timme och Isla sover också, så jag hinner nog skriva idag. Tror jag. Imorgon hinner jag inte. Fyller år då så blir lite svårt att hinna eftersom några kommer på fika och jag har planerat att sova länge. Inte för att jag brukar lyckas... När det är helg så sover jag typ till sju och när det är vardag är jag trött då. Okej, lite OT, I know... GRATTIS I FÖRSKOTT MIN VÄN! Btw, har ni två valpar? O_o ![]()
6 apr, 2012 15:22 |
|
Lily Brown
Elev |
Grattis i förskott!
(Har jag skrivit att jag läser den här? Jag är så knäpp för jag säger till all jag läser i vissa ff men inte i alla.)
6 apr, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Förlåt för att jag inte har skrivit men jag har haft fullt upp med valpen, Wilda, och Isla och då har jag inte hunnit.... Förlåt. Men dessutom har jag ingen inspiration... Det gör inget. Och jag har faktiskt inte heller skrivit på min på länge! Okej. Ska försöka skriva lite idag. Wilda har just somnat och då kan hon sova i nån timme och Isla sover också, så jag hinner nog skriva idag. Tror jag. Imorgon hinner jag inte. Fyller år då så blir lite svårt att hinna eftersom några kommer på fika och jag har planerat att sova länge. Inte för att jag brukar lyckas... När det är helg så sover jag typ till sju och när det är vardag är jag trött då. Okej, lite OT, I know... GRATTIS I FÖRSKOTT MIN VÄN! Btw, har ni två valpar? O_o Tack! Isla är fem år, Wilda är en valp. Skrivet av Lily Brown: Grattis i förskott! (Har jag skrivit att jag läser den här? Jag är så knäpp för jag säger till all jag läser i vissa ff men inte i alla.) Tack! Kul med ny läsare! 10 apr, 2012 14:19 |
|
Lills
Elev |
10 apr, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
Inte idag men ska skriva mer. 10 apr, 2012 14:34 |
|
Lills
Elev |
10 apr, 2012 14:35 |
|
Borttagen
|
Okej, jag förmodar att ni är less på vänta och hade förväntat er kapitel nu under lovet men jag har varit med kompisar nästan varje dag. Och så vill jag u bekanta mig mer med Wilda, antar att ni tror att det räcker med nästan två veckor, men det gör inte riktigt det...
12 apr, 2012 11:21 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, jag förmodar att ni är less på vänta och hade förväntat er kapitel nu under lovet men jag har varit med kompisar nästan varje dag. Och så vill jag u bekanta mig mer med Wilda, antar att ni tror att det räcker med nästan två veckor, men det gör inte riktigt det... Det e OK ^^ Mugglis går inte före vänner irl. :3 . .
12 apr, 2012 11:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen