Den stumma häxan...
Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Professor McGonagall
Elev |
Jättebra!
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 24 feb, 2012 18:24 |
|
Miss Black
Elev |
Jääättteeebraaaa!
Hade missat tre kapitel så fick läsa rätt mycket nu Föresten............,hihi,..........Jag är längre än "den långa killen" i Slytherin! MOHAHAHA! Jag är också elva och 3 cm längre än en lång kille! Min bokblogg
24 feb, 2012 18:43 |
|
Bombarda
Elev |
jätte bra !
men ett tips bara: när du skriver drömmen, hade det varit enklare att läsa om du skriver den i tex kursiv stil. Kärlek till alla! 24 feb, 2012 18:43 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Miss Black: Jääättteeebraaaa! Hade missat tre kapitel så fick läsa rätt mycket nu Föresten............,hihi,..........Jag är längre än "den långa killen" i Slytherin! MOHAHAHA! Jag är också elva och 3 cm längre än en lång kille! jasså? XD a men han är lång enligt Elisa som är rätt kort ^^ Skrivet av Bombarda: jätte bra ! men ett tips bara: när du skriver drömmen, hade det varit enklare att läsa om du skriver den i tex kursiv stil. Tack för tipset jag tror jag ändrar till krusiv stil på direkten! . .
24 feb, 2012 18:49 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Miss Black: Jääättteeebraaaa! Hade missat tre kapitel så fick läsa rätt mycket nu Föresten............,hihi,..........Jag är längre än "den långa killen" i Slytherin! MOHAHAHA! Jag är också elva och 3 cm längre än en lång kille! jasså? XD a men han är lång enligt Elisa som är rätt kort ^^ Skrivet av Bombarda: jätte bra ! men ett tips bara: när du skriver drömmen, hade det varit enklare att läsa om du skriver den i tex kursiv stil. Tack för tipset jag tror jag ändrar till krusiv stil på direkten! det låter bra ! Kärlek till alla! 24 feb, 2012 18:50 |
|
Josie Malfoy
Elev |
kya! spännande (förra kapitlet då då)
det här var också bäst ♥.♥ Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 24 feb, 2012 19:50 |
|
Victoire Weasly
Elev |
24 feb, 2012 20:02 |
|
Nelly1513
Elev |
Awzum! Och förresten, ny läsare här! Den här ffn äger verkligen!
*bevakar* AlexZz and I are friends 4 ever <3
24 feb, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Håller med om allt....förutom att jag inte är så ny... Super bra skrivet! 24 feb, 2012 21:19 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Borttagen: Håller med om allt....förutom att jag inte är så ny... Super bra skrivet! Haha! Tack AlexZz and I are friends 4 ever <3
24 feb, 2012 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen