Officiell "Vad äter du på?"
Forum > Off Topic > Officiell "Vad äter du på?"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
Mamma gör potatis med litte till vet inte vad en !!!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
31 jan, 2011 18:44 |
|
WaitingRose
Elev |
Mannafrutti XL strawberry!
Papoy! Papoy! 2 feb, 2011 21:58 |
|
Li
Biträdande rektor |
Tuggade i mig ett äpple för nån timme sen
without something there is no nothing 2 feb, 2011 22:02 |
|
WaitingRose
Elev |
Shiit hitta en burk nutella i skåpet så var bara tvungen o ta en sked. Inte bra!
Papoy! Papoy! 2 feb, 2011 22:23 |
|
soratanaka
Elev |
Äter nudlar.. mumma!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 feb, 2011 18:32 |
|
jan
Elev |
jag har judo träning vi har en paus ätter mandarin mums!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
3 feb, 2011 18:37 |
|
soratanaka
Elev |
Spillde dock ut mina nudlar över min famn. Mysigt.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 feb, 2011 18:38 |
|
jan
Elev |
Skrivet av soratanaka: haha lyckat !Spillde dock ut mina nudlar över min famn. Mysigt. Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
3 feb, 2011 18:41 |
|
soratanaka
Elev |
Är dock rätt van, haha. Ska tröstäta lite ostriskakor efter att jag torkat upp -- brb~
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 feb, 2011 18:42 |
|
jan
Elev |
Skrivet av soratanaka: got !Är dock rätt van, haha. Ska tröstäta lite ostriskakor efter att jag torkat upp -- brb~ Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
3 feb, 2011 18:44 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen