Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En mugglisberättelse (SV)

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

1 2 3 ... 22 23 24 ... 58 59 60
Användare Inlägg
Luna.Lovegood
Elev

Avatar


^
Tusen tack! Jag kommer nog inte hinna se det idag, men ska kolla imorgon.

19 nov, 2011 23:02

Alice...
Elev

Avatar


Jahaja awesome, men oj vad taskig jag känner mig xd

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

19 nov, 2011 23:11

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Alice...:
Jahaja awesome, men oj vad taskig jag känner mig xd

Du är inte taskig. Det är ju inte ditt fel att Kevin Remin gjorde ett misstag. Du bara tror det.

19 nov, 2011 23:15

Borttagen

Avatar


Luna.Lovegood, hade du kunna titta om du fått mugglepost från mig? Min dator råkade klicka på skicka men jag vet inte om den skickade meddelandet..

19 nov, 2011 23:18

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Luna.Lovegood, hade du kunna titta om du fått mugglepost från mig? Min dator råkade klicka på skicka men jag vet inte om den skickade meddelandet..
Den har kommit, och jag har svarat.

19 nov, 2011 23:19

Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Alice...:
Jahaja awesome, men oj vad taskig jag känner mig xd

Du är inte taskig. Det är ju inte ditt fel att Kevin Remin gjorde ett misstag. Du bara tror det.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

19 nov, 2011 23:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Alice...:
Jahaja awesome, men oj vad taskig jag känner mig xd

Du är inte taskig. Det är ju inte ditt fel att Kevin Remin gjorde ett misstag. Du bara tror det.

Hehe! I'm bad

20 nov, 2011 11:51

Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Alice...:
Jahaja awesome, men oj vad taskig jag känner mig xd

Du är inte taskig. Det är ju inte ditt fel att Kevin Remin gjorde ett misstag. Du bara tror det.

Hehe! I'm bad

Ofc

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

20 nov, 2011 11:55

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Alice...:
Jahaja awesome, men oj vad taskig jag känner mig xd

Du är inte taskig. Det är ju inte ditt fel att Kevin Remin gjorde ett misstag. Du bara tror det.

Hehe! I'm bad
Vem säger det? Det var ju inte ditt fel att de var lika.

EDIT: Kanske ett litet kort kapitel. (ca fem rader elr ngt) *formuleringsproblem* Kan kanske bli lite konstigt, då jag inte har en aning om hur det här gick till. För övrigt kan det ochså bero på att jag är usel på att formulera brev, så att det blir interessant att läsa.
------------------------------------------------------------------
Kevin Remin hade just loggat in på mugglarportalen. Han hade helt gett upp hoppet om att EbbaSofiaSusanna skulle förlåta honom. Därför blev han väldigt förvånad när det hade kommit en mugglepost från henne. Hon sa att hon pratat med Alice... och någon som kallades Grå Damen, och att hon kommit på bättre tankar. Och så frågade hon om de kunde bli ihop. Kevin Remin blev överlycklig, och svarade ja direkt.
----------------------------------------
Vet fortfarande inte vad som händer sedan, och är öppen för alla förslag. Gärna något som gör att fler från Ravenclaw naturligt kan dyka upp.

21 nov, 2011 14:25

mine
Elev

Avatar


Asbra
meera

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

21 nov, 2011 15:30

1 2 3 ... 22 23 24 ... 58 59 60

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

Du får inte svara på den här tråden.