@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: HAR NI SAKNAT MIG kunde inte logga in igår för jag hade prov idag som jag övade på haha tror det gick bra... eller en diagnos, men nu säger jag prov ok. ofc ska jag skriva överst på sidan. mugglis har saknat mig så mycket. Jag märkte inte ens att du var borta! Förlåt miiiig! :c 8 feb, 2012 18:32 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Celebikai: YES, DET ÄR HON!Skrivet av scarhead: HAR NI SAKNAT MIG kunde inte logga in igår för jag hade prov idag som jag övade på haha tror det gick bra... eller en diagnos, men nu säger jag prov ok. ofc ska jag skriva överst på sidan. mugglis har saknat mig så mycket. DEN ÖVERMÄNSKLIGA NOLLNOLLAN ÄR TILLBAKA : D 8 feb, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
Min datormus har laggat.... måste alltså "lagga" ut
8 feb, 2012 18:37 |
|
scarhead
Lärare |
8 feb, 2012 18:39 |
|
Solkatten
Elev |
Jedwards låt i den irländska eurovision heter ' Whats your number? ' Längtar efter att få höra den
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 feb, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
8 feb, 2012 18:48 |
|
scarhead
Lärare |
..... det finns så många personer som gör mig till en stolt svensk
(ok, jag är egentligen finsk och finsk medborgare men har bott i sverige i snart 12 år så yeah) och min kompis är fin som känner dba och ska fixa autograf till mig, yeah. 8 feb, 2012 18:48 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jedwards låt i den irländska eurovision heter ' Whats your number? ' Längtar efter att få höra den LÄNGTAR ♥ ![]()
8 feb, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Jag sitter här och känner att jag vill läsa... men nu är det så att jag inte orkar gå och hämta boken. Glöm det. Jag måste flytta på mig endå och sätta min mobil på laddning. Fuck you mobil !
8 feb, 2012 18:52 |
|
Ultramannen
Elev |
Bara jag som försöker mima samtidigt som personerna säger i alla gifs? Typ vad dom säger eller vad det står...
There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
8 feb, 2012 18:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen