@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
8 feb, 2012 18:09 |
|
Jac
Elev |
8 feb, 2012 18:10 |
|
scarhead
Lärare |
HAR NI SAKNAT MIG
kunde inte logga in igår för jag hade prov idag som jag övade på haha tror det gick bra... eller en diagnos, men nu säger jag prov ok. ofc ska jag skriva överst på sidan. mugglis har saknat mig så mycket. 8 feb, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: HAR NI SAKNAT MIG kunde inte logga in igår för jag hade prov idag som jag övade på haha tror det gick bra... eller en diagnos, men nu säger jag prov ok. ofc ska jag skriva överst på sidan. mugglis har saknat mig så mycket. Klart vi har saknat diiiig ! Hur kan du tro något annat ! 8 feb, 2012 18:11 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: haha tack, jag har saknat er med även om det bara var en kväll Skrivet av scarhead: HAR NI SAKNAT MIG kunde inte logga in igår för jag hade prov idag som jag övade på haha tror det gick bra... eller en diagnos, men nu säger jag prov ok. ofc ska jag skriva överst på sidan. mugglis har saknat mig så mycket. Klart vi har saknat diiiig ! Hur kan du tro något annat ! 8 feb, 2012 18:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: haha tack, jag har saknat er med även om det bara var en kväll Skrivet av scarhead: HAR NI SAKNAT MIG kunde inte logga in igår för jag hade prov idag som jag övade på haha tror det gick bra... eller en diagnos, men nu säger jag prov ok. ofc ska jag skriva överst på sidan. mugglis har saknat mig så mycket. Klart vi har saknat diiiig ! Hur kan du tro något annat ! Samma häär, har sagt så många gånger till Draken Norbert när vi är i skolan att jag "längar hem till verkligeheten och mugglis" alla är så sjukt snälla här och det finns en massa roliga personligheter ♥ 8 feb, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
Neeeeeej! scarhead är inloggad!
8 feb, 2012 18:22 |
|
scarhead
Lärare |
8 feb, 2012 18:24 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av scarhead: HAR NI SAKNAT MIG kunde inte logga in igår för jag hade prov idag som jag övade på haha tror det gick bra... eller en diagnos, men nu säger jag prov ok. ofc ska jag skriva överst på sidan. mugglis har saknat mig så mycket. DEN ÖVERMÄNSKLIGA NOLLNOLLAN ÄR TILLBAKA : D ![]()
8 feb, 2012 18:30 |
|
Borttagen
|
8 feb, 2012 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen