Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
"Maybe we got lost in translation, maybe I asked for too much,
And maybe this thing was a masterpiece 'til you tore it all up. Running scared, I was there, I remember it all too well. Hey, you call me up again just to break me like a promise. So casually cruel in the name of being honest. I'm a crumpled up piece of paper lying here 'Cause I remember it all, all, all... too well." Fortfarande så jävla chockad, besviken, arg, ledsen.. vet inte vad.. Det höll i två dagar, i två dagar var han min och jag var hans. Men sen visade det sig att han inte "orkade" mer, han hade inte lust att ha ett förhållande längre. För han ville vara singel. Så för tre dagar sen var han desperat och kunde visst ta vem som helst.. Men nu vill han vara singel? Jag minns hur blodet isade sig i ådrorna när jag såg hur ljusskärmen lyste upp på min mobil i går morse, först trodde jag att han bara skulle skriva godmorgon (för vem gör inte det klockan 9 på morgonen om man vill något) men han hade i stället skrivit "Det är slut Jag känner mig så lurad, ugh orkar inte. Varför måste han vara så där? Trodde jag kunde lita på honom, trodde att det skulle vara han och jag.. länge.. ![]() MUMS! 30 mar, 2013 21:24 |
|
moaskywalkr
Elev |
30 mar, 2013 22:24 |
|
Borttagen
|
30 mar, 2013 22:31 |
|
tyri
Elev |
Alltså Gud. Jag vill vara icke kär i människan men han bara är så fantastiskt vacker och rolig! Vad gör man då. Jag vet att jag inte har en chans mot alla andra tjejer och killar som gillar han...
30 mar, 2013 22:39 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av moaskywalkr: THE SHIP IS SAILING IT IS SAILINGMIN CRUSH HAR SLUTAT BLOCKA MIG PÅ TWITTER KAN VI FIRA DETTA ELLER 30 mar, 2013 22:58 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av moaskywalkr: THE SHIP IS SAILING IT IS SAILING MIN CRUSH HAR SLUTAT BLOCKA MIG PÅ TWITTER KAN VI FIRA DETTA ELLER och detta: drog in min kompis (som går i hans klass) på en skoltoalett och förklarade hela situationen (det hela kändes väldigt mkt high school-film) och hon ba "ok jag förstår vi löser detta" älskar henne?!?!?!♥♥ för alltså alla och då menar jag alla av mina vänner tycker att denna kille är en idiot men ändå är hon beredd att 1) acceptera att jag gillar honom 2) hålla det hemligt för våra andra vänner 3) HJÄLPA MIG få kontakt med honom??????? 30 mar, 2013 23:02 |
|
reckless
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Hur träffar man någon?! Alltså hur gör man för att ens hitta nån? Hur hur hur?!?!? -.- Man känner i hjärtat att det är rätt person ♥ näää jag get inte xD.. Men alltså, hur hittar man denna person från första början? xD Det bara kommer en dag, när man minst anar det typ xD Liksom jag har träffat mina via typ skolan, gemensamma vänner, internet.. Och min nuvarande träffade jag på en kryssning till Riga xD CharmBlood26477 @ Pottermore 31 mar, 2013 13:42 |
|
Frivolt
Elev |
reckless: haha jaa, alltså folk brukar ju säga så men jag vill lixom träffa någon NU, och inte lixom om 10 år D: Fast jaa..det är väl så...bara vänta snällt -.-
haha kul att träffa nån på en kryssning 31 mar, 2013 13:59 |
|
scarhead
Lärare |
jag har ont i magen för har typ ÅNGEST näe inte riktigt ångest men alltså åH vet inte
för liksom det finns en gräns mellan att vara kär och ha en crush, right? well i'm stuck on the crush side och liksom ibland så tänker jag ''men alltså han är jättesnäll och fin och verkar så glad när vi pratar han kanske gillar mig? liksom 50% att han gör det, det känns som han gör det'' men det känns som jag bara har planterat den tanken i huvudet så att jag ska ha något positivt att tänka på som egentligen inte är sant, känns snarare som ''fast nä varför skulle han gilla mig, jag är inte speciell och han har fler tjejkompisar som han är snäll och han är glad med när han pratar med den, jag skulle förstå om han gillade dem och inte mig för alltså ja de är snälla och roliga och jättefina, ja vi känner knappt varandra varför skulle han gilla mig varför tänker jag så han tycker nog inte alls om mig han tycker nog bara jag är en kompis som finns där lite då och då skärp dig matilda han gillar dig inte'' jag vet inte men han är så himlahimla fin, både personlighet och utseende, och jag vet inte i just really like him 31 mar, 2013 14:47 |
|
moaskywalkr
Elev |
det här m att jag har värsta deep connection med några killar och de är alla helt ok snygga men jag kan ÄNDÅ inte sluta tänka på min crush som jag inte ens känner :-------)
31 mar, 2013 14:57 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen