Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Anapneo WELCOME!!!
24 sep, 2011 23:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: IM BACK AGAIN!!! och för er som ville veta hur det gick med min dipp, så hade mamma glömt att packa ner den på affären så jag tvingade henne att åka och köpa en ny xD Jag har världens pms/humörsvängnings dag, så när jag hade letat i mitt kök i typ tjugo minuter efter den där dippen som jag så desperat velat ha så höll jag på att bryta ihop... jag stog och slog mitt huvud i väggen och jag stod och tänkte såhär "Va... håller jag på att börja gråta? Men jag kan ju inte gråta över dipp heller, skärpning! HAHA, BUHUHU... INTE GRÅTA!!! HAHAHAHA jag är patetisk... buuuuuhuuuu FML!!! etc.." Jag är hemsk,, världens värsta humörsvängningar och överdrivna reaktioner som inte går att kontrollera... Åh. :c Dipp är ju gott. :c 24 sep, 2011 23:49
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-25 kl. 09:39
|
|
Anapneo
Elev |
24 sep, 2011 23:50 |
|
Borttagen
|
OMG!!! Hittade en sjukt sorglig W-rock låt på spotify, en viss textrad i den låten får mig att vilja lipa :'''''(
"And I can still see Fredrick’s laughing face" länk till låten : http://www.youtube.com/watch?v=Au4v4JPICfk 24 sep, 2011 23:51 |
|
Anapneo
Elev |
padfootie ska kolla på den imorgon! min mamma tror nämligen att jag sover, så hon skulle nog bli fundersam om musik började spelas från mitt rum :'
24 sep, 2011 23:53 |
|
Borttagen
|
haha, det förstår jag...
Den fick mig typ seriöst att dö lite...♥ 24 sep, 2011 23:58 |
|
Anapneo
Elev |
25 sep, 2011 00:07 |
|
kinshaw
Elev |
25 sep, 2011 00:09 |
|
Anapneo
Elev |
25 sep, 2011 00:12 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Borttagen: ser fram emot eran GIF-duell... Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Härmed förklarar jag denna tråden öppnad! Mitt personliga mål: Att ge pandan stryk. Härmed förklarar jag att stänga ute dig: Alohomora! Den är avslutad nu. Jag vann, igen. Det är inte sant! Det vara bara det att min syster snodde datorn för mig under kvällen. 25 sep, 2011 00:12 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen