Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nevilleloo
Elev |
Läxan ligger där nere!
Spoiler:
Tryck här för att visa! 12 maj, 2012 07:34 |
|
Borttagen
|
Aj!!!
deta var dock igår natt. 12 maj, 2012 08:03 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
"Varför måste Svea sänka ljudet då tore, miska och max höll mig uppe hela natten?"
speech! 12 maj, 2012 09:47 |
|
Borttagen
|
"Nej! sluta lisa! lisa!"
min 9 månaders gammla systër drog mig i örhänget.-.- 12 maj, 2012 09:50 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Men come an, disney channel... till och med såna här animerade barnprogram är ännu fånigare då de är dubbade till finska..
speech! 12 maj, 2012 10:00 |
|
.:Elise:.
Elev |
12 maj, 2012 13:29 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
"Ja jag åker snart"
speech! 12 maj, 2012 13:30 |
|
.:Elise:.
Elev |
12 maj, 2012 13:30 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
"Vad gjorde du där nere?"
speech! 12 maj, 2012 14:48 |
|
whirlwinds
Elev |
HOW COULD YOU LEAVE, HOW COULD YOU LEAVE, WHEN I NEEDED YOUUUUUU??????
...Minns inte vad jag sa senast då jag inte pratat på hur länge som helst. Sitter dock och sjunger med i musiken jag lyssnar på, tja.
12 maj, 2012 14:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen