Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
" Mas, jag gör annat nu!" Sa jag
19 aug, 2013 20:06
|
|
Borttagen
|
19 aug, 2013 20:07
|
|
Borttagen
|
Jag la tillbaks Shunny och tog upp Ichigo, jag satte mig i soffan igen
19 aug, 2013 20:09
|
|
Borttagen
|
jag var kåt, men hur skulle jag få henne kåt??
19 aug, 2013 20:28
|
|
Borttagen
|
Jag la sen tillbaks Ichigo och nattade dom, sen gick jag ner till sexrummet och städade lite
19 aug, 2013 20:30
|
|
Borttagen
|
jag gick till sexrummet och såg kelly jag låste dörren '' jag är kåt baby, jag kan ge dig en behandling''
19 aug, 2013 20:31
|
|
Borttagen
|
Jag la undan en låda med sexleksaker och dammade lite
19 aug, 2013 20:33
|
|
Borttagen
|
19 aug, 2013 20:34
|
|
Borttagen
|
" Mas! Släpp mig!" Sa jag tyst
19 aug, 2013 20:35
|
|
Borttagen
|
Min mobil ringde plötsligt.
"Hallå?
19 aug, 2013 21:11
|
Du får inte svara på den här tråden.