Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
12 okt, 2011 22:11 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Men du gjorde jueh också dte. Naj, jag blev inte förkyld, som tur var. ♥Skrivet av Borttagen: Elsa la sig i blött gräs efter gympan Agnes - ♥ ♥ ♥ Men vad om det blöta gräset??? :O
12 okt, 2011 22:17 |
|
Borttagen
|
tack för hjälpen Tonkss , Jegli , linnvendela och JoLizz
tack igen ni är så snälla 12 okt, 2011 22:18
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-13 kl. 16:20
|
|
Anapneo
Elev |
12 okt, 2011 22:38 |
|
Amandan
Elev |
Skrivet av Luna 1: Amandan: Du är så tröstande, hjälpasam och trevlig. Du ska snackas mer med om jag får bestämma! Sedan sjunger du awesome! Tack, detsamma sötnos! Min tumblr!
12 okt, 2011 22:48 |
|
expelliarmus
Elev |
Åh, underbara Elley ~ Jag vet inte vad jag ska skriva! Jag blev så otroligt rörd av din komplimang och jag kan säga att jag behövde verkligen höra det där just nu.
Du är en otroligt stark tjej med en fantastisk, underbar och stor personlighet i en liten och ung kropp. Jag önskar att jag på något plan var lika grym som du, jag önskar att jag hade styrkan att kämpa som du och jag önskar att jag hade samma kloka hjärna som du. Jag förstår inte hur en elvaåring kan vara såpass mogen som du. Jag ser dig som minst 16 år eller något liknande! Du är en sådan tjej som är naturligt mogen, klok och erfaren trots din unga ålder och du gör ingenting för att bevisa att du är sån. Du bara finns och det blir naturligt, du skryter inte och du försöker inte vara någon du inte är. Jag uppskattar det så otroligt mycket, att du är så genuint snäll och omtänksam utan att det blir överdrivet! Du är en enastående människa, glöm aldrig bort det. Du kommer att komma långt här i livet och du kommer att utföra stora ting, det lovar jag! ♥ Kom ihåg att jag alltid finns där för dig min fina vän, oavsett hur jag mår och oavsett hur upptagen jag är så finns tiden och orken alltid till för dig.
12 okt, 2011 22:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Haha xD Inte Ebba? Det skulle faktiskt vara lite typiskt henne att komma på idén. Skrivet av GinnyOlivia: Men du gjorde jueh också dte. Naj, jag blev inte förkyld, som tur var. ♥ Skrivet av Borttagen: Elsa la sig i blött gräs efter gympan Agnes - ♥ ♥ ♥ Men vad om det blöta gräset??? :O 13 okt, 2011 08:39 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det skulle det vara. Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Haha xD Inte Ebba? Det skulle faktiskt vara lite typiskt henne att komma på idén. Skrivet av GinnyOlivia: Men du gjorde jueh också dte. Naj, jag blev inte förkyld, som tur var. ♥ Skrivet av Borttagen: Elsa la sig i blött gräs efter gympan Agnes - ♥ ♥ ♥ Men vad om det blöta gräset??? :O
13 okt, 2011 08:48 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av lillamymin: Ginnyy: Trevliga lilla människa. En underbar själ. En trevlig person. Det är alltid kul att prata med dig eller läsa saker av dig. Du är trevlg och helt enkelt bara dig själv. Och jag associerar dig med en vit tröja med svarta prickar på. Don’t ask me why. Måste säga right back at ya din superfina person! Angående det med prickig tröja så kan det kanske bero på att det var typ min favorittröja i somras, hade den mycket på Portkey och om jag inte minns helt fel så hade jag den nog även på mig när vi träffades på Quidditch-sm, så det är inte så konstigt ^^
13 okt, 2011 13:47 |
|
Tonkss
Elev |
Skrivet av Borttagen: tack för hjälpen Tonkss , Jegli , linnvendela och JoLizz tack igen ni är så snälla Åh, tack för att du nämnde mig, blev jätteglad! Ina, du verkar ha en skön personlighet och jag gillar din stil! ♥
13 okt, 2011 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen