Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det sägs att luna99 ska erkänna något här alldeles strax!!!
Spoiler: Tryck här för att visa! 3 maj, 2012 19:28 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det sägs att luna99 ska erkänna något här alldeles strax!!! Spoiler: Tryck här för att visa! Visst är det Orlando Blom som spelar honom? ![]() ![]()
3 maj, 2012 19:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Det sägs att luna99 ska erkänna något här alldeles strax!!! Spoiler: Tryck här för att visa! Visst är det Orlando Blom som spelar honom? Jaa.... Och det stavas faktiskt med två o:n! 3 maj, 2012 19:29 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Det sägs att luna99 ska erkänna något här alldeles strax!!! Spoiler: Tryck här för att visa! Visst är det Orlando Blom som spelar honom? Jaa.... Och det stavas faktiskt med två o:n! haha, ops Hade en Blom i klassen så det blev nog en reflexskrivning ![]() ![]()
3 maj, 2012 19:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Det sägs att luna99 ska erkänna något här alldeles strax!!! Spoiler: Tryck här för att visa! Visst är det Orlando Blom som spelar honom? Jaa.... Och det stavas faktiskt med två o:n! haha, ops Hade en Blom i klassen så det blev nog en reflexskrivning Oki^^ 3 maj, 2012 19:31 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Det sägs att alva känner sig förundrad över att let´s dance kom på en torsdag denna vecka O____O
speech! 3 maj, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
Man har sett luna99 "smekandes" på data-skärmen, på en suuupeer sööt gif på Legolas. Hon är just nu väldigt frustrerad över att hon inte också bor i Midgård, är en alv och framföralt att hon inte är gift med Legolas!!
Den ända kommentaren är: "Buhu" *grinar* "varför Legolas, varför. Jag döööör nu! Var berräda att skriva dog olycklig på min gravsten!! Nej, inte det. Skriv: Legolas, prins av Mörkmården's fru, hur mycket lögn det än är, jag kan leva med det, eller, jag kan dö med det!! Man vet inte om detta är hopplös förälskelse, hormoner eller överreaktion. Men vi är ganska säkra på att det är hela högen. 3 maj, 2012 23:10 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
DET SÄGS ATT ALVA MÅSTE GÖRA LÄÄÄÄXOR. BUU.
speech! 4 maj, 2012 05:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Man har sett luna99 "smekandes" på data-skärmen, på en suuupeer sööt gif på Legolas. Hon är just nu väldigt frustrerad över att hon inte också bor i Midgård, är en alv och framföralt att hon inte är gift med Legolas!! Den ända kommentaren är: "Buhu" *grinar* "varför Legolas, varför. Jag döööör nu! Var berräda att skriva dog olycklig på min gravsten!! Nej, inte det. Skriv: Legolas, prins av Mörkmården's fru, hur mycket lögn det än är, jag kan leva med det, eller, jag kan dö med det!! Man vet inte om detta är hopplös förälskelse, hormoner eller överreaktion. Men vi är ganska säkra på att det är hela högen. Jag var kär i honom förut 4 maj, 2012 07:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag är gift med chobaka Skrivet av Borttagen: Man har sett luna99 "smekandes" på data-skärmen, på en suuupeer sööt gif på Legolas. Hon är just nu väldigt frustrerad över att hon inte också bor i Midgård, är en alv och framföralt att hon inte är gift med Legolas!! Den ända kommentaren är: "Buhu" *grinar* "varför Legolas, varför. Jag döööör nu! Var berräda att skriva dog olycklig på min gravsten!! Nej, inte det. Skriv: Legolas, prins av Mörkmården's fru, hur mycket lögn det än är, jag kan leva med det, eller, jag kan dö med det!! Man vet inte om detta är hopplös förälskelse, hormoner eller överreaktion. Men vi är ganska säkra på att det är hela högen. Jag var kär i honom förut 4 maj, 2012 10:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen