@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
8 feb, 2012 08:46 |
|
MizzNina
Elev |
leumas vän Jag är inte säker på att jag gillar din nya visningsbild.
Jag blir alldeles förvirrad. But maybe that's he point. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 8 feb, 2012 08:56 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Man hoppas varje år att han ska komma ihåg min födelsedag. Det gör han aldrig. Jag borde ha lärt mig det, men varje år blir jag lika besviken på att han glömde... fml. är det din födelsedag idag? Japp. Fyller 18 idag! Grattis 8 feb, 2012 09:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Man hoppas varje år att han ska komma ihåg min födelsedag. Det gör han aldrig. Jag borde ha lärt mig det, men varje år blir jag lika besviken på att han glömde... fml. är det din födelsedag idag? Japp. Fyller 18 idag! Åh. Grattis! 8 feb, 2012 09:32 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Ida S: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Ida S: ^ Neej, du är inte läskig! Go you som står emot facebook säger jag C: Och jag la till Darren som vän........ Jag menar att jag har en facebook med Darren som namne.. det är läskigt! Hey why don't I have a real boyfrienad? haha han har hela 6 vänner nu ^^ Fortfarande inte... så läskigt. Haha Because... because... because of reasons ;___; Okej jag ska fråga mr Felton då. Om inte han ska ta och skaffa facebook. OMG han är populär ;D aja, jag är i alla fall långt ifrån läskigast världen... Du kan få gifta dig med Darren annars?
8 feb, 2012 09:53 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Man hoppas varje år att han ska komma ihåg min födelsedag. Det gör han aldrig. Jag borde ha lärt mig det, men varje år blir jag lika besviken på att han glömde... fml. är det din födelsedag idag? Japp. Fyller 18 idag! GRATTIS I EFTERSKOTT! G GR GRAT GRATT GRATTI GRATTIS GRATTI GRATT GRAT GRA GR G 8 feb, 2012 10:31 |
|
EmahS
Elev |
Vill inte vara en bitch mot mina facebookvänner.
Men Fredrik Reinfeldt lär inte bry sig ett skit om att folk går med i en liten grupp på FB som säger att ni VÄGRAR jobba tills ni är 75. Alltså. Jag orkar inte med såna grupper. "buhu. jag är 17 och klagar på att jobba tills jag är 75". Var glad om du får ett jobb först. Och sen när du är 60 kanske det är dags att klaga.
8 feb, 2012 11:11 |
|
Solkatten
Elev |
Lol, jag skulle vilja ha tre jobb samtidigt när jag blir vuxen xD Delfinskötare, fotograf och författare. Men det går tyvärr inte, I think.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 feb, 2012 11:35 |
|
EmahS
Elev |
8 feb, 2012 11:53 |
|
Borttagen
|
Så himla gott att äta glass till lunch.
GLASS I STORA LASS. ♥ 8 feb, 2012 12:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen