@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Någon som vill uggleposta? :]
7 feb, 2012 21:26 |
|
Alice...
Elev |
7 feb, 2012 21:28 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon som vill uggleposta? :] Jag är alltid frivillig 7 feb, 2012 21:28 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag var stark och tog bort min facebook häromdagen, har gjort det flera gånger, men tror aldrig jag har klarat mig så här länge! Yay me!
Men sen ibland kommer det tillfällen när man ombeds använda sig av facebook, t.ex för att gilla något. Tur då att jag kan logga in med hjälp av Darren Criss! Ey, seriöst, jag är läskig! Polis någon?
7 feb, 2012 21:31 |
|
Ida S
Lärare |
^ Neej, du är inte läskig! Go you som står emot facebook säger jag C:
Och jag la till Darren som vän........ "we live together, and harry does all the cooking." 7 feb, 2012 21:33 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Ida S: ^ Neej, du är inte läskig! Go you som står emot facebook säger jag C: Och jag la till Darren som vän........ Jag menar att jag har en facebook med Darren som namne.. det är läskigt! Hey why don't I have a real boyfrienad? haha han har hela 6 vänner nu ^^
7 feb, 2012 21:37 |
|
Solkatten
Elev |
Är trött.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 feb, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Man hoppas varje år att han ska komma ihåg min födelsedag.
Det gör han aldrig. Jag borde ha lärt mig det, men varje år blir jag lika besviken på att han glömde... fml. 7 feb, 2012 21:55 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Man hoppas varje år att han ska komma ihåg min födelsedag. Det gör han aldrig. Jag borde ha lärt mig det, men varje år blir jag lika besviken på att han glömde... fml. är det din födelsedag idag? 7 feb, 2012 21:58 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Ida S: ^ Neej, du är inte läskig! Go you som står emot facebook säger jag C: Och jag la till Darren som vän........ Jag menar att jag har en facebook med Darren som namne.. det är läskigt! Hey why don't I have a real boyfrienad? haha han har hela 6 vänner nu ^^ Fortfarande inte... så läskigt. Haha Because... because... because of reasons ;___; Okej jag ska fråga mr Felton då. Om inte han ska ta och skaffa facebook. OMG han är populär ;D "we live together, and harry does all the cooking." 7 feb, 2012 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen