@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
E
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Alice...: Skrivet av lillamymin: :O Min drake har just kläckt. Vem vill döpa? Jaaag! Döp den till Benedict! Skrivet av E: Skrivet av lillamymin: :O Min drake har just kläckt. Vem vill döpa? Du har ju keso som din proffe så jag tycker att du döper den till Keso! Det är gulligt ^^ Then it is Benedict Keso Snyggt! Skrivet av Borttagen: Okej.. behöver typ hjälp nu.. Vill ha låttips från er mugglisar på låtar som är max 3.50 minuter långa, som inte har så mycket upptempo och som är ganska nya och att instrumentalet till låtarna är lätta att hitta på YT osv. Fast.. Hehe, den är på tyska! :O
7 feb, 2012 20:48 |
|
Alice...
Elev |
7 feb, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
Ellen, DET HÄR BEVISAR INGENTING!
7 feb, 2012 20:53 |
|
mine
Elev |
7 feb, 2012 20:59 |
|
Twix
Elev |
7 feb, 2012 20:59 |
|
Solkatten
Elev |
Har tråkigt
- Tråkigt inlägg också. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 feb, 2012 21:00 |
|
Alice...
Elev |
7 feb, 2012 21:01 |
|
Borttagen
|
OMFG! A.J NÅGONTING VAR JU AS SÖT! ♥
7 feb, 2012 21:02 |
|
ronnyponny
Elev |
7 feb, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Använder inte tumblr själv, men den är bra för att hitta gifs ^^ Hej, nya signatur
7 feb, 2012 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen