@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
YAAAAAAAAAY! WE'RE GONNA MAKE IT WORK ALL DAY, ALL NIGHT, ALL DAY, ALL NIGHT! ♥ 7 feb, 2012 20:02
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 7 kl. 20:04
|
|
Solkatten
Elev |
Precis så jag tänker göra "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 feb, 2012 20:03 |
|
E
Elev |
7 feb, 2012 20:06 |
|
lillamymin
Elev |
:O Min drake har just kläckt. Vem vill döpa?
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 7 feb, 2012 20:32 |
|
Alice...
Elev |
7 feb, 2012 20:34 |
|
E
Elev |
Skrivet av lillamymin: :O Min drake har just kläckt. Vem vill döpa? Du har ju keso som din proffe så jag tycker att du döper den till Keso! Det är gulligt ^^
7 feb, 2012 20:35 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av lillamymin: :O Min drake har just kläckt. Vem vill döpa? Jaaag! Döp den till Benedict! Skrivet av E: Skrivet av lillamymin: :O Min drake har just kläckt. Vem vill döpa? Du har ju keso som din proffe så jag tycker att du döper den till Keso! Det är gulligt ^^ Then it is Benedict Keso Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 7 feb, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
NEJNEJ Den skall hette Nessi efter den episka syster
7 feb, 2012 20:39 |
|
Borttagen
|
Okej.. behöver typ hjälp nu..
Vill ha låttips från er mugglisar på låtar som är max 3.50 minuter långa, som inte har så mycket upptempo och som är ganska nya och att instrumentalet till låtarna är lätta att hitta på YT osv. 7 feb, 2012 20:43 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej.. behöver typ hjälp nu.. Vill ha låttips från er mugglisar på låtar som är max 3.50 minuter långa, som inte har så mycket upptempo och som är ganska nya och att instrumentalet till låtarna är lätta att hitta på YT osv. Det vill jag med, behöver en till en talangjakt
7 feb, 2012 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen