@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Eller ah.. min gitarr är typ sönder så det kanske inte går XP Så i så fall blir det så att jag kör med bara instrumental :3 7 feb, 2012 19:32 |
|
Celebikai
Elev |
7 feb, 2012 19:35 |
|
Borttagen
|
Miyuki- HIIIIIIIISS!
7 feb, 2012 19:39 |
|
E
Elev |
Naahh.. Min mobil suger!! Verkligen, verkligen. Alarmet ringer på Lördagar och den är helt enkelt SÄMST! Snart kommer jag ''råka'' kasta den i väggen
Miyuki: HISS!
7 feb, 2012 19:40 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har ett problem ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 feb, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
Haha. XD
Jag spelar Wordfeud mot en gammal klasskompis, jag trodde vi spelade på svenska men nej nej. Vi spelar på engelska, OCH JAG SÅG DET NYSS. Haha XD 7 feb, 2012 19:47 |
|
E
Elev |
7 feb, 2012 19:51 |
|
LoonyMe
Elev |
7 feb, 2012 19:59 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tror att jag har löst mitt problem ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 feb, 2012 20:00 |
|
E
Elev |
7 feb, 2012 20:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen