Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PM)Albus Potter

Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter

1 2 3 ... 227 228 229 ... 248 249 250
Användare Inlägg
BeckyOX
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Haha taaack. Ni är bäst ♥


DU är bäst som ger oss denna underbara FF! ♥

17 apr, 2012 21:01

mican00
Elev

Avatar


Skrivet av klariz:
Skrivet av nilla10:
meeeeeeeeeeeeeer

snälla! Sluta spamma! Jag fattar om du längtar efter mer, men isf får du uggla honom om det och inte spamma!


Hon spammar ju inte!
Om hon hade skrivit exakt samma sak i ett inlägg tidigare efter samma kapitel så hade det varit spamm, men som du ser så var detta det första inlägget efter det senaste kapitlet för hennes del

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

18 apr, 2012 07:46

klariz
Elev

Avatar


Skrivet av nilla10:
Skrivet av klariz:
Skrivet av nilla10:
meeeeeeeeeeeeeer

snälla! Sluta spamma! Jag fattar om du längtar efter mer, men isf får du uggla honom om det och inte spamma!


jag spammar INTE!

Jo, det tycker jag allt... spån är om man skriver tex meeer, men om man skriver vad man tycker, och / eller vad man tycker hon kan tänka på är inte spam...

18 apr, 2012 16:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av klariz:
Skrivet av nilla10:
Skrivet av klariz:
Skrivet av nilla10:
meeeeeeeeeeeeeer

snälla! Sluta spamma! Jag fattar om du längtar efter mer, men isf får du uggla honom om det och inte spamma!


jag spammar INTE!

Jo, det tycker jag allt... spån är om man skriver tex meeer, men om man skriver vad man tycker, och / eller vad man tycker hon kan tänka på är inte spam...
Jag tycker att det räknas som spamm!

PS: Om ni undrar varför jag bara plötsligt kom in så här, så har jag precis bytt användare. Jag hette karim här förut!

18 apr, 2012 17:27

Borttagen

Avatar


HEEEEEEJ.
Jag tycker det är kul om ni skriver vad ni tycker, ofc, men om ni skriver att ni vill ha mer så tycker inte jag att det är onödigt, det är bra för mig att veta!

18 apr, 2012 18:51

mican00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
HEEEEEEJ.
Jag tycker det är kul om ni skriver vad ni tycker, ofc, men om ni skriver att ni vill ha mer så tycker inte jag att det är onödigt, det är bra för mig att veta!


Precis, så länge man bara skriver det en gång per kapitel och inte mer så går det ju bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

18 apr, 2012 19:16

Ginny.T
Elev

Avatar


lööv ur ff!
awesome as always

"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black

20 apr, 2012 19:03

Borttagen

Avatar


Ginny.T , håller helt med, du är awesome, HarryPotterr !

20 apr, 2012 20:26

Borttagen

Avatar

+1


Taaack, ni äger. Ni är bäst ♥
Ska bo hos pappa en månad nu, och kommer i helgen antagligen hämta min dator hos mamma där kapitlet är, så jag kan fortsätta skriva då Det kommer nog bli.lättare att skriva då också

20 apr, 2012 21:14

Borttagen

Avatar


Jippie! xD

20 apr, 2012 21:29

1 2 3 ... 227 228 229 ... 248 249 250

Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter

Du får inte svara på den här tråden.