(PM)Albus Potter
Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BeckyOX
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha taaack. Ni är bäst ♥ DU är bäst som ger oss denna underbara FF! ♥ 17 apr, 2012 21:01 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av klariz: Skrivet av nilla10: meeeeeeeeeeeeeer snälla! Sluta spamma! Jag fattar om du längtar efter mer, men isf får du uggla honom om det och inte spamma! Hon spammar ju inte! Om hon hade skrivit exakt samma sak i ett inlägg tidigare efter samma kapitel så hade det varit spamm, men som du ser så var detta det första inlägget efter det senaste kapitlet för hennes del ![]()
18 apr, 2012 07:46 |
|
klariz
Elev |
Skrivet av nilla10: Skrivet av klariz: Skrivet av nilla10: meeeeeeeeeeeeeer snälla! Sluta spamma! Jag fattar om du längtar efter mer, men isf får du uggla honom om det och inte spamma! jag spammar INTE! Jo, det tycker jag allt... spån är om man skriver tex meeer, men om man skriver vad man tycker, och / eller vad man tycker hon kan tänka på är inte spam... 18 apr, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av klariz: Jag tycker att det räknas som spamm!Skrivet av nilla10: Skrivet av klariz: Skrivet av nilla10: meeeeeeeeeeeeeer snälla! Sluta spamma! Jag fattar om du längtar efter mer, men isf får du uggla honom om det och inte spamma! jag spammar INTE! Jo, det tycker jag allt... spån är om man skriver tex meeer, men om man skriver vad man tycker, och / eller vad man tycker hon kan tänka på är inte spam... PS: Om ni undrar varför jag bara plötsligt kom in så här, så har jag precis bytt användare. Jag hette karim här förut! 18 apr, 2012 17:27 |
|
Borttagen
|
HEEEEEEJ.
Jag tycker det är kul om ni skriver vad ni tycker, ofc, men om ni skriver att ni vill ha mer så tycker inte jag att det är onödigt, det är bra för mig att veta! 18 apr, 2012 18:51 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: HEEEEEEJ. Jag tycker det är kul om ni skriver vad ni tycker, ofc, men om ni skriver att ni vill ha mer så tycker inte jag att det är onödigt, det är bra för mig att veta! Precis, så länge man bara skriver det en gång per kapitel och inte mer så går det ju bra ![]()
18 apr, 2012 19:16 |
|
Ginny.T
Elev |
lööv ur ff!
awesome as always "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 20 apr, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Ginny.T , håller helt med, du är awesome, HarryPotterr !
20 apr, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
Taaack, ni äger. Ni är bäst ♥
Ska bo hos pappa en månad nu, och kommer i helgen antagligen hämta min dator hos mamma där kapitlet är, så jag kan fortsätta skriva då 20 apr, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Jippie! xD
20 apr, 2012 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen