Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
" Allvarligt " sa jag och gjorde lite lax
19 aug, 2013 19:46
|
|
Borttagen
|
''lax sa jag'' och tog av mina byxor och kalsonger
19 aug, 2013 19:48
|
|
Borttagen
|
Jag satte in laxen i ugnen
19 aug, 2013 19:51
|
|
Borttagen
|
jag tog av henne trosorna och började jucka henne i rumpan bakifrån
19 aug, 2013 19:53
|
|
Borttagen
|
" Mas, jag måste ge Shunny och Ichigo " sa jag
( Kan det inte vara Ichigo, det kommer jag ihåg )
19 aug, 2013 19:55
|
|
Borttagen
|
(hon heter ju exakt så  )
ok'' saj ga
19 aug, 2013 19:57
|
|
Borttagen
|
( Bra!)
Jag gick och tog upp Shunny, jag satte mig i soffan och lät henne dricka ur mitt bröst
19 aug, 2013 19:58
|
|
Borttagen
|
jag tog ichigo och lät henne dricka från det andra
19 aug, 2013 20:01
|
|
Borttagen
|
19 aug, 2013 20:02
|
|
Borttagen
|
19 aug, 2013 20:03
|
Du får inte svara på den här tråden.