Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
GinnyOlivia
Åh vackra människa. Du är otroligt fin, snäll och klok! Tänk om jag var som dig i samma ålder... ♥
12 okt, 2011 20:21 |
|
JoLizz
Elev |
12 okt, 2011 20:29 |
|
Elley
Elev |
expelliarmus; Okej, jag ska försöka hålla mig kort nu. Jag har träffat många otroligt begåvade och förstående människor, men aldrig någon som jag vid första kommentaren känt att jag kunnat lita djupt på. Du har en förmåga att alltid finnas där, alltid försöka förstå och trösta när det är som svårast. Jag beundrar dig för den du är och det du gör, och jag hade varit vrickad om jag inte gjort det. Du är sjukt stark, och det är absolut ingen underdrift, för även om du mår skit. Och har uttryckt det i trådarna så ser jag dig glänsa och få folk att må bättre i alla fall. Om jag blir hälften lika underbar som du är, så bli jag sjukt glad. För det du gör, det betyder sjukt mycket för så många. Jag själv har aldrig varit bra på att trösta, och när jag ser mina närmaste vänner här på mugglis må riktigt dåligt och bara kan göra halvhjärtade försök att hjälpa till, ja, då skulle jag göra vad som helst för att någon så underbar och älskad människa som du skulle hjälpa till, någon som jag ser upp till och litar på. Och då finns just du där, jag skulle aldrig tveka på om jag kunde prata med dig när jag inte mår bra. För det vet jag att jag kan, och det är helt underbart!
http://nouw.com/ellenfelixson/
12 okt, 2011 20:31 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av expelliarmus: GinnyOlivia Åh vackra människa. Du är otroligt fin, snäll och klok! Tänk om jag var som dig i samma ålder... ♥ Åh, tänk om jag blir som dig när jag blir stor! ♥ ![]()
12 okt, 2011 20:32 |
|
Luna 1
Elev |
Känner bara för att slänga några komplimanger till folk som fått mig må bra den senaste minuten;
Anapneo; Söta, roliga underbara människa! Du sjunger ju helt awesome, och jo, jag är tondöv, skönt att du inte är rädd för mig Katla: Du får mig alltid på bra humör, lilla Puffis! Och nej jag sjunger inte bra, och jag klarade inte ROlling in the Deep bra, men DU FICK MIG NÄSTAN ATT TRO DET! Amandan: Du är så tröstande, hjälpasam och trevlig. Du ska snackas mer med om jag får bestämma! Sedan sjunger du awesome! Elley; Du vill skriva en fanfic med mig! IIIIIIHHHH! DU en sådan mogen, smart, trevlig och rolig människa! YOU ARE AWESOME ÅRETS RAVENCLAW! MayoGryffindor: Du sjunger awesome, seriöst. VILL HÖRA MEEEEEEEEEER! Sedan så är du enormt rolig och trevlig! Me like you! EMESELE: Du fick mig superglad idag, och det ska belönas rikligt med EN STOR KOMPLIMANG! Du är en sådan trevlig och underbar människa! Du och jag ska fortsätta snacka! ♥ childhoodlight: Ville bara slänga in dig här för att du är helt freaking amazing! Och tack för alla trådar du skapat, tack för att jag får uttrycka mig i dem! expelliarmus: Efter alla långa tänker jag slänga in en liten sammanfattnig: Du är trevlig, rättvis, hjälpsam, klok, rolig, lojal, vår folk att bli på bra humör, får mig på bra humör, du skriver sådant man bara måste gilla eller älska, sedan kommer man ihåg allt du skriver, för att det du skriver är oftast alltid meningsfullt. GinnyOlivia: Du är so rolig, trevlig awesome och BÄST på tvärflöjt! GIIIILLLLLLLLLAS! Elin@: No word for you, darling. No words. Inga ord kan beskriva vad jag känner.
Tumblr.
12 okt, 2011 20:34
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-12 kl. 20:44
|
|
Elley
Elev |
Skrivet av Luna 1: Elley; Du vill skriva en fanfic med mig! IIIIIIHHHH! DU en sådan mogen, smart, trevlig och rolig människa! YOU ARE AWESOME ÅRETS RAVENCLAW! Du underbara människa! Du är nog en av de finaste människor jag mött, sjukt mogen och snäll och bara SÅ SJUKT GULLIG! ♥ Jag vill bara krama om dig så fort jag ser dig :'
http://nouw.com/ellenfelixson/
12 okt, 2011 20:36 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Elley: Skrivet av Luna 1: Elley; Du vill skriva en fanfic med mig! IIIIIIHHHH! DU en sådan mogen, smart, trevlig och rolig människa! YOU ARE AWESOME ÅRETS RAVENCLAW! Du underbara människa! Du är nog en av de finaste människor jag mött, sjukt mogen och snäll och bara SÅ SJUKT GULLIG! ♥ Jag vill bara krama om dig så fort jag ser dig :' ♥ *HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG HUG*
Tumblr.
12 okt, 2011 20:38 |
|
Jegli
Elev |
Bhas min älskade bästa vän. Vad skulle jag göra utan dig? trots att vi bara känt varandra i 14 månader kan jag inte tänka mig ett liv utan dig ♥ jag älskar att du berättar allt för mig och att jag kan berätta allt för dig. Älskar dig gumman ♥
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 12 okt, 2011 20:39 |
|
Katla
Elev |
LolligaLuna, Luna 1, MelodyJoseph och lillamymin: Tack. You guys just made my day ♥
Det var så värt att leta bläddra tillbaks en massa sidor för det ♥ JAG ÄLSKAR ER SÅ ASADFGHH MYCKET ![]() ♏︎ 12 okt, 2011 20:45 |
|
Borttagen
|
^
Back at ya cutie! ♥ 12 okt, 2011 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen