@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är så glad!! :-D Shadowhunters vann Teen Choice ChoiceTv Breakoutshow & min bae Matt Daddario vann ChoiceTV Breakoutstar ♥
1 aug, 2016 07:57 |
|
Frivolt
Elev |
FICK MIN THE CURSED CHILD IDAG!!!
SDFLKZSDÖLFKSDÖFLAKSD ÄR SÅ GLAD!! HAR LÄST FLERA SIDOR, OCH JAG LÄSER HÖGT !! DET KÄNDES SOM BÄST SÅ! IAF NU! DFKSÄADFJÄADFÖKGJÖDLFS JAG ÄR SÅ LYCKLIG OMG 1 aug, 2016 11:27 |
|
Borttagen
|
Idag börjar jag äntligen med ryskan igen! (Även om jag säger äntligen behövde jag verkligen en paus.)
1 aug, 2016 12:10 |
|
Dumledore
Elev |
1 aug, 2016 13:48 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Du kan bli min assistent nu, BEHÖVER CHOKLAAAAADDD XD XD Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Musik haha, men måste göra auditions för att komma in såatteeehSkrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Vi kan gärna byta om jag inte kommer in på gymnasiumet jag inte vill komma in på haha XD Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Ska börja åttan, känner mig som en liten fjutt HAHAHA Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Börjar skolan om 14 dagar.1 Augusti nu.... Glad...Augusti? ;O VAD HÄNDE MED TIDEN?!?!? VARS TOG JULI VÄGEN?!? MEN FRAMFÖRALLT - VARS FAN TOG JUNI VÄGEN?!?! WTF??? Hur gick detta till?? How to bring yourself down in one easy step. xD Oh gosh ;O ;O Vilken klass? Hahah xD well - know the feeling...iofs längtar jag tills min arbetsterapi börjar men samtidigt kommer jag att behöva förbereda mig för att gå vidare från det och jag har panik...ångest, panik, osv osv inför det! oh well Och typ det är hur jag känner för att börja igen, men ändå typ känns det som att det kommer gå bra även om jag inte tror det? (Mitt liv XD) Well, ska sätta upp mina nya 1D posters (fick typ fyra stycken av min kompis ??? Like wut ???) och låta dem praya för mig haha Haha omg! ska vi byta? XD Eller nä, tror jag avstår ändå! åttan va ett av de värsta åren för mig i skolan xD Så vill aldrig göra om det året xD Däremot kan vi byta när du börjar gymnasiet Hahha awesome haha okej xD vad vill du komma in på? Annars blir det förhoppningsvis en som kan fortsätta min spetsutbildning i engelska Och om allt skiter sig så skiter jag i gymnasium och blir känd istället Aha men lycka till då 1 aug, 2016 14:25 |
|
Trezzan
Elev |
Jag vill ha en pojkvän men vill inte ha någon av de pojkarna som vill ha mig utan bara de jag vill ha. ILANDSPROBLEM... #nejverkligeninte men hjälp hahaha har ett problem :I
1 aug, 2016 14:48 |
|
Borttagen
|
1 aug, 2016 15:01 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar tills min bok kommer!
Jag har sett några bilder på twitter att folk typ fått en tågbiljett, ett brev och sånt i sina paket... får alla det eller?? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2016 17:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Längtar tills min bok kommer! Jag har sett några bilder på twitter att folk typ fått en tågbiljett, ett brev och sånt i sina paket... får alla det eller?? Ingenting som jag har fått iaf 1 aug, 2016 17:30 |
|
Ellociraptor
Elev |
1 aug, 2016 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen