@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: 1 Augusti nu.... Glad...Augusti? ;O VAD HÄNDE MED TIDEN?!?!? VARS TOG JULI VÄGEN?!? MEN FRAMFÖRALLT - VARS FAN TOG JUNI VÄGEN?!?! WTF??? Hur gick detta till?? Ingen aning... Juni.. Hände juni ens?.. ... Asså...Jag börjar tvivla O_o 1 aug, 2016 00:57 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ska börja åttan, känner mig som en liten fjutt HAHAHA Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Börjar skolan om 14 dagar.1 Augusti nu.... Glad...Augusti? ;O VAD HÄNDE MED TIDEN?!?!? VARS TOG JULI VÄGEN?!? MEN FRAMFÖRALLT - VARS FAN TOG JUNI VÄGEN?!?! WTF??? Hur gick detta till?? How to bring yourself down in one easy step. xD Oh gosh ;O ;O Vilken klass? Hahah xD well - know the feeling...iofs längtar jag tills min arbetsterapi börjar men samtidigt kommer jag att behöva förbereda mig för att gå vidare från det och jag har panik...ångest, panik, osv osv inför det! oh well Och typ det är hur jag känner för att börja igen, men ändå typ känns det som att det kommer gå bra även om jag inte tror det? (Mitt liv XD) Well, ska sätta upp mina nya 1D posters (fick typ fyra stycken av min kompis ??? Like wut ???) och låta dem praya för mig haha 1 aug, 2016 01:00 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Ska börja åttan, känner mig som en liten fjutt HAHAHA Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Börjar skolan om 14 dagar.1 Augusti nu.... Glad...Augusti? ;O VAD HÄNDE MED TIDEN?!?!? VARS TOG JULI VÄGEN?!? MEN FRAMFÖRALLT - VARS FAN TOG JUNI VÄGEN?!?! WTF??? Hur gick detta till?? How to bring yourself down in one easy step. xD Oh gosh ;O ;O Vilken klass? Hahah xD well - know the feeling...iofs längtar jag tills min arbetsterapi börjar men samtidigt kommer jag att behöva förbereda mig för att gå vidare från det och jag har panik...ångest, panik, osv osv inför det! oh well Och typ det är hur jag känner för att börja igen, men ändå typ känns det som att det kommer gå bra även om jag inte tror det? (Mitt liv XD) Well, ska sätta upp mina nya 1D posters (fick typ fyra stycken av min kompis ??? Like wut ???) och låta dem praya för mig haha Haha omg! ska vi byta? XD Eller nä, tror jag avstår ändå! åttan va ett av de värsta åren för mig i skolan xD Så vill aldrig göra om det året xD Däremot kan vi byta när du börjar gymnasiet Hahha awesome 1 aug, 2016 01:03 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Vi kan gärna byta om jag inte kommer in på gymnasiumet jag inte vill komma in på haha XD Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Ska börja åttan, känner mig som en liten fjutt HAHAHA Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Börjar skolan om 14 dagar.1 Augusti nu.... Glad...Augusti? ;O VAD HÄNDE MED TIDEN?!?!? VARS TOG JULI VÄGEN?!? MEN FRAMFÖRALLT - VARS FAN TOG JUNI VÄGEN?!?! WTF??? Hur gick detta till?? How to bring yourself down in one easy step. xD Oh gosh ;O ;O Vilken klass? Hahah xD well - know the feeling...iofs längtar jag tills min arbetsterapi börjar men samtidigt kommer jag att behöva förbereda mig för att gå vidare från det och jag har panik...ångest, panik, osv osv inför det! oh well Och typ det är hur jag känner för att börja igen, men ändå typ känns det som att det kommer gå bra även om jag inte tror det? (Mitt liv XD) Well, ska sätta upp mina nya 1D posters (fick typ fyra stycken av min kompis ??? Like wut ???) och låta dem praya för mig haha Haha omg! ska vi byta? XD Eller nä, tror jag avstår ändå! åttan va ett av de värsta åren för mig i skolan xD Så vill aldrig göra om det året xD Däremot kan vi byta när du börjar gymnasiet Hahha awesome 1 aug, 2016 01:11 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Vi kan gärna byta om jag inte kommer in på gymnasiumet jag inte vill komma in på haha XD Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Ska börja åttan, känner mig som en liten fjutt HAHAHA Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Börjar skolan om 14 dagar.1 Augusti nu.... Glad...Augusti? ;O VAD HÄNDE MED TIDEN?!?!? VARS TOG JULI VÄGEN?!? MEN FRAMFÖRALLT - VARS FAN TOG JUNI VÄGEN?!?! WTF??? Hur gick detta till?? How to bring yourself down in one easy step. xD Oh gosh ;O ;O Vilken klass? Hahah xD well - know the feeling...iofs längtar jag tills min arbetsterapi börjar men samtidigt kommer jag att behöva förbereda mig för att gå vidare från det och jag har panik...ångest, panik, osv osv inför det! oh well Och typ det är hur jag känner för att börja igen, men ändå typ känns det som att det kommer gå bra även om jag inte tror det? (Mitt liv XD) Well, ska sätta upp mina nya 1D posters (fick typ fyra stycken av min kompis ??? Like wut ???) och låta dem praya för mig haha Haha omg! ska vi byta? XD Eller nä, tror jag avstår ändå! åttan va ett av de värsta åren för mig i skolan xD Så vill aldrig göra om det året xD Däremot kan vi byta när du börjar gymnasiet Hahha awesome haha okej xD vad vill du komma in på? 1 aug, 2016 01:33 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Musik haha, men måste göra auditions för att komma in såatteeehSkrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Vi kan gärna byta om jag inte kommer in på gymnasiumet jag inte vill komma in på haha XD Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Ska börja åttan, känner mig som en liten fjutt HAHAHA Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Börjar skolan om 14 dagar.1 Augusti nu.... Glad...Augusti? ;O VAD HÄNDE MED TIDEN?!?!? VARS TOG JULI VÄGEN?!? MEN FRAMFÖRALLT - VARS FAN TOG JUNI VÄGEN?!?! WTF??? Hur gick detta till?? How to bring yourself down in one easy step. xD Oh gosh ;O ;O Vilken klass? Hahah xD well - know the feeling...iofs längtar jag tills min arbetsterapi börjar men samtidigt kommer jag att behöva förbereda mig för att gå vidare från det och jag har panik...ångest, panik, osv osv inför det! oh well Och typ det är hur jag känner för att börja igen, men ändå typ känns det som att det kommer gå bra även om jag inte tror det? (Mitt liv XD) Well, ska sätta upp mina nya 1D posters (fick typ fyra stycken av min kompis ??? Like wut ???) och låta dem praya för mig haha Haha omg! ska vi byta? XD Eller nä, tror jag avstår ändå! åttan va ett av de värsta åren för mig i skolan xD Så vill aldrig göra om det året xD Däremot kan vi byta när du börjar gymnasiet Hahha awesome haha okej xD vad vill du komma in på? Annars blir det förhoppningsvis en som kan fortsätta min spetsutbildning i engelska Och om allt skiter sig så skiter jag i gymnasium och blir känd istället 1 aug, 2016 01:36 |
|
Fjalar
Elev |
Alltsååå det finns så fina människor ♥♥ Jag vill också vara så fin!! Skit i "var dig själv" och heja "var den du vill vara"!
1 aug, 2016 01:59 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Musik haha, men måste göra auditions för att komma in såatteeehSkrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Vi kan gärna byta om jag inte kommer in på gymnasiumet jag inte vill komma in på haha XD Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Ska börja åttan, känner mig som en liten fjutt HAHAHA Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Börjar skolan om 14 dagar.1 Augusti nu.... Glad...Augusti? ;O VAD HÄNDE MED TIDEN?!?!? VARS TOG JULI VÄGEN?!? MEN FRAMFÖRALLT - VARS FAN TOG JUNI VÄGEN?!?! WTF??? Hur gick detta till?? How to bring yourself down in one easy step. xD Oh gosh ;O ;O Vilken klass? Hahah xD well - know the feeling...iofs längtar jag tills min arbetsterapi börjar men samtidigt kommer jag att behöva förbereda mig för att gå vidare från det och jag har panik...ångest, panik, osv osv inför det! oh well Och typ det är hur jag känner för att börja igen, men ändå typ känns det som att det kommer gå bra även om jag inte tror det? (Mitt liv XD) Well, ska sätta upp mina nya 1D posters (fick typ fyra stycken av min kompis ??? Like wut ???) och låta dem praya för mig haha Haha omg! ska vi byta? XD Eller nä, tror jag avstår ändå! åttan va ett av de värsta åren för mig i skolan xD Så vill aldrig göra om det året xD Däremot kan vi byta när du börjar gymnasiet Hahha awesome haha okej xD vad vill du komma in på? Annars blir det förhoppningsvis en som kan fortsätta min spetsutbildning i engelska Och om allt skiter sig så skiter jag i gymnasium och blir känd istället Aha men lycka till då 1 aug, 2016 02:05 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: 1 Augusti nu.... Glad...Augusti? ;O VAD HÄNDE MED TIDEN?!?!? VARS TOG JULI VÄGEN?!? MEN FRAMFÖRALLT - VARS FAN TOG JUNI VÄGEN?!?! WTF??? Hur gick detta till?? Ingen aning... Juni.. Hände juni ens?.. ... Asså...Jag börjar tvivla O_o Bengt på profilen är ett bevis på att juni har hänt. xD Han verkar visst fira Midsommar väldigt länge den där hunden. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2016 02:22 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: 1 Augusti nu.... Glad...Augusti? ;O VAD HÄNDE MED TIDEN?!?!? VARS TOG JULI VÄGEN?!? MEN FRAMFÖRALLT - VARS FAN TOG JUNI VÄGEN?!?! WTF??? Hur gick detta till?? Ingen aning... Juni.. Hände juni ens?.. ... Asså...Jag börjar tvivla O_o Bengt på profilen är ett bevis på att juni har hänt. xD Han verkar visst fira Midsommar väldigt länge den där hunden. Han hänger nog inte heller med i svängarna :3 1 aug, 2016 07:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen