@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Har faktiskt lyckats skriva lite nu XD Dock är det inte så privat ... Men det kanske är något en måste vänja sig vid? Att det bara är du som kommer läsa och ingen annan.Skrivet av Frivolt: Skrivet av Beben: det ska ju vara skitbra att göra också BAHAHHA vet typ inte ens vad jag ska skriva det slutar typ alltid med "Idag klappade jag min katt. Det var mysigt." XD XD XD Men eller huuuur! men det går lixom inte bara xD xD HAHA PRECIS SÅ XD Och så skriver man samma sak varje dag om och om igen xD Jag skriver dagbok när jag känner för de, har blivit ganska ofta de senaste halvåret 31 jul, 2016 23:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Beben: det ska ju vara skitbra att göra också BAHAHHA vet typ inte ens vad jag ska skriva det slutar typ alltid med "Idag klappade jag min katt. Det var mysigt." XD XD XD Men eller huuuur! men det går lixom inte bara xD xD HAHA PRECIS SÅ XD Och så skriver man samma sak varje dag om och om igen xD HAHAHA JA ! Ugh, the struggle XD Och, Megladon Derkberk, betyder det att jag får sitta vid mugglis 15+ forum? om du inte vill gå in så visst, sitt vid det för all del 31 jul, 2016 23:37 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Hedwig96: Har faktiskt lyckats skriva lite nu XD Dock är det inte så privat ... Men det kanske är något en måste vänja sig vid? Att det bara är du som kommer läsa och ingen annan. Skrivet av Frivolt: Skrivet av Beben: det ska ju vara skitbra att göra också BAHAHHA vet typ inte ens vad jag ska skriva det slutar typ alltid med "Idag klappade jag min katt. Det var mysigt." XD XD XD Men eller huuuur! men det går lixom inte bara xD xD HAHA PRECIS SÅ XD Och så skriver man samma sak varje dag om och om igen xD Jag skriver dagbok när jag känner för de, har blivit ganska ofta de senaste halvåret Skoj 31 jul, 2016 23:40 |
|
Beben
Elev |
Hedwig96 tror inte att någon vet att min existerat heller XD
Eller de kanske vet att den finns men inte att jag skriver i den XD. Hos min pappa har den typ fastnat i mitt nattygsbord (är seriös O.o) och hos mamma ligger den under alla mina böcker XD Men det känns ändå så konstigt att dela de innersta tankarna med något, det känns som att det ska vara mitt och stanna kvar i mig liksom. 31 jul, 2016 23:44 |
|
Frivolt
Elev |
Hedwig96 2-10 SIDOR?!?!? WTF? Hur kan man ens skriva så mycket? xD vars får du alla ord ifrån? Vad skriver du om? Är alla dina dagar fyllda av saker eller vadå?
Själv e ja typ: "skriver om mitt mående...Sen då? Vad har jag gjort idag? Ingenting! Oh werll! The end" 31 jul, 2016 23:54 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Beben: Hedwig96 tror inte att någon vet att min existerat heller XD Eller de kanske vet att den finns men inte att jag skriver i den XD. Hos min pappa har den typ fastnat i mitt nattygsbord (är seriös O.o) och hos mamma ligger den under alla mina böcker XD Men det känns ändå så konstigt att dela de innersta tankarna med något, det känns som att det ska vara mitt och stanna kvar i mig liksom. Jag förvarar min(a) i garderoben, förut hade jag de i mitt nattygsbord men tyckte de blev för riskabelt sen haha. Jamen det har jag också tänkt, men de är ganska lättande ibland att skriva ner det. De är som ett minnessåll, så har man inte allt kvar i huvudet Frivolt Jag skriver typ om allt. Känlsor, vad jag har gjort den dagen/ dagarna (skriver ju inte varje dag, bara då jag känner för de o har nåt att skriva om). Skriver liksom allt från de som har hänt till vad jag känner just då och vad som kommer hända 31 jul, 2016 23:56 |
|
Frivolt
Elev |
1 Augusti nu....
Glad...Augusti? ;O VAD HÄNDE MED TIDEN?!?!? VARS TOG JULI VÄGEN?!? MEN FRAMFÖRALLT - VARS FAN TOG JUNI VÄGEN?!?! WTF??? Hur gick detta till?? 1 aug, 2016 00:43 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Börjar skolan om 14 dagar.1 Augusti nu.... Glad...Augusti? ;O VAD HÄNDE MED TIDEN?!?!? VARS TOG JULI VÄGEN?!? MEN FRAMFÖRALLT - VARS FAN TOG JUNI VÄGEN?!?! WTF??? Hur gick detta till?? How to bring yourself down in one easy step. xD 1 aug, 2016 00:46 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Börjar skolan om 14 dagar.1 Augusti nu.... Glad...Augusti? ;O VAD HÄNDE MED TIDEN?!?!? VARS TOG JULI VÄGEN?!? MEN FRAMFÖRALLT - VARS FAN TOG JUNI VÄGEN?!?! WTF??? Hur gick detta till?? How to bring yourself down in one easy step. xD Oh gosh ;O ;O Vilken klass? Hahah xD well - know the feeling...iofs längtar jag tills min arbetsterapi börjar men samtidigt kommer jag att behöva förbereda mig för att gå vidare från det och jag har panik...ångest, panik, osv osv inför det! oh well 1 aug, 2016 00:55 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Frivolt: 1 Augusti nu.... Glad...Augusti? ;O VAD HÄNDE MED TIDEN?!?!? VARS TOG JULI VÄGEN?!? MEN FRAMFÖRALLT - VARS FAN TOG JUNI VÄGEN?!?! WTF??? Hur gick detta till?? Ingen aning... Juni.. Hände juni ens?.. ... 1 aug, 2016 00:55 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen