@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
det ska ju vara skitbra att göra också BAHAHHA vet typ inte ens vad jag ska skriva det slutar typ alltid med "Idag klappade jag min katt. Det var mysigt." XD XD XD
31 jul, 2016 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Finns ingen lag som säger att du inte får, men en rekommendation att du inte ska göra det.ok så jag har varit på mugglis sen jag var typ 10 år och this place har varit en stor del av mitt liv (i typ några år but still). och jag minns när typ elvaåriga sanna i smyg läste 15+ forumet och typ skämdes hahah. MEN insåg precis att jag är femton snart och får "lagligt" läsa de trådarna??? hahahah det låter så konstigt men tiden har gått så fort. och jag är bara femton år. idek vart jag försöker komma med detta 31 jul, 2016 23:00 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: det ska ju vara skitbra att göra också BAHAHHA vet typ inte ens vad jag ska skriva det slutar typ alltid med "Idag klappade jag min katt. Det var mysigt." XD XD XD Men eller huuuur! men det går lixom inte bara xD xD HAHA PRECIS SÅ XD Och så skriver man samma sak varje dag om och om igen xD 31 jul, 2016 23:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Beben: det ska ju vara skitbra att göra också BAHAHHA vet typ inte ens vad jag ska skriva det slutar typ alltid med "Idag klappade jag min katt. Det var mysigt." XD XD XD Men eller huuuur! men det går lixom inte bara xD xD HAHA PRECIS SÅ XD Och så skriver man samma sak varje dag om och om igen xD Hårt liv för er sextonåringar 31 jul, 2016 23:04 |
|
Frivolt
Elev |
Megladon Derkberk Tack för komplimangen
31 jul, 2016 23:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Megladon Derkberk Tack för komplimangen Vassego, Mysvolt. 31 jul, 2016 23:06 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Beben: det ska ju vara skitbra att göra också BAHAHHA vet typ inte ens vad jag ska skriva det slutar typ alltid med "Idag klappade jag min katt. Det var mysigt." XD XD XD Men eller huuuur! men det går lixom inte bara xD xD HAHA PRECIS SÅ XD Och så skriver man samma sak varje dag om och om igen xD HAHAHA JA ! Ugh, the struggle XD Och, Megladon Derkberk, betyder det att jag får sitta vid mugglis 15+ forum? 31 jul, 2016 23:09 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Beben: det ska ju vara skitbra att göra också BAHAHHA vet typ inte ens vad jag ska skriva det slutar typ alltid med "Idag klappade jag min katt. Det var mysigt." XD XD XD Men eller huuuur! men det går lixom inte bara xD xD HAHA PRECIS SÅ XD Och så skriver man samma sak varje dag om och om igen xD HAHAHA JA ! Ugh, the struggle XD Eller huuur xD SÅ jobbigt haha!! 31 jul, 2016 23:10 |
|
Borttagen
|
Shit, mysvolt. Såg nyss att jag överskattade dig sjukt mycket, du är ju bara fyra år. men bra jobbat med att lära dig läsa och skriva helt ok så tidigt
31 jul, 2016 23:10 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Beben: det ska ju vara skitbra att göra också BAHAHHA vet typ inte ens vad jag ska skriva det slutar typ alltid med "Idag klappade jag min katt. Det var mysigt." XD XD XD Men eller huuuur! men det går lixom inte bara xD xD HAHA PRECIS SÅ XD Och så skriver man samma sak varje dag om och om igen xD Jag skriver dagbok när jag känner för de, har blivit ganska ofta de senaste halvåret 31 jul, 2016 23:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen