Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22720 22721 22722 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Beben
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Funderar på att börja skriva dagbok men är så dålig på det ahha XD


Jag känner igen det där xD Har försökt men det går inte så bra xD
det ska ju vara skitbra att göra också BAHAHHA vet typ inte ens vad jag ska skriva det slutar typ alltid med "Idag klappade jag min katt. Det var mysigt." XD XD XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

31 jul, 2016 22:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ok så jag har varit på mugglis sen jag var typ 10 år och this place har varit en stor del av mitt liv (i typ några år but still). och jag minns när typ elvaåriga sanna i smyg läste 15+ forumet och typ skämdes hahah. MEN insåg precis att jag är femton snart och får "lagligt" läsa de trådarna??? hahahah
det låter så konstigt men tiden har gått så fort. och jag är bara femton år. idek vart jag försöker komma med detta
Finns ingen lag som säger att du inte får, men en rekommendation att du inte ska göra det.

31 jul, 2016 23:00

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Beben:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Funderar på att börja skriva dagbok men är så dålig på det ahha XD


Jag känner igen det där xD Har försökt men det går inte så bra xD
det ska ju vara skitbra att göra också BAHAHHA vet typ inte ens vad jag ska skriva det slutar typ alltid med "Idag klappade jag min katt. Det var mysigt." XD XD XD




Men eller huuuur! men det går lixom inte bara xD xD

HAHA PRECIS SÅ XD Och så skriver man samma sak varje dag om och om igen xD

31 jul, 2016 23:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Funderar på att börja skriva dagbok men är så dålig på det ahha XD


Jag känner igen det där xD Har försökt men det går inte så bra xD
det ska ju vara skitbra att göra också BAHAHHA vet typ inte ens vad jag ska skriva det slutar typ alltid med "Idag klappade jag min katt. Det var mysigt." XD XD XD




Men eller huuuur! men det går lixom inte bara xD xD

HAHA PRECIS SÅ XD Och så skriver man samma sak varje dag om och om igen xD

Hårt liv för er sextonåringar

31 jul, 2016 23:04

Frivolt
Elev

Avatar


Megladon Derkberk Tack för komplimangen

31 jul, 2016 23:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Megladon Derkberk Tack för komplimangen

Vassego, Mysvolt.

31 jul, 2016 23:06

Beben
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Funderar på att börja skriva dagbok men är så dålig på det ahha XD


Jag känner igen det där xD Har försökt men det går inte så bra xD
det ska ju vara skitbra att göra också BAHAHHA vet typ inte ens vad jag ska skriva det slutar typ alltid med "Idag klappade jag min katt. Det var mysigt." XD XD XD




Men eller huuuur! men det går lixom inte bara xD xD

HAHA PRECIS SÅ XD Och så skriver man samma sak varje dag om och om igen xD


HAHAHA JA ! Ugh, the struggle XD
Och, Megladon Derkberk, betyder det att jag får sitta vid mugglis 15+ forum?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

31 jul, 2016 23:09

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Beben:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Funderar på att börja skriva dagbok men är så dålig på det ahha XD


Jag känner igen det där xD Har försökt men det går inte så bra xD
det ska ju vara skitbra att göra också BAHAHHA vet typ inte ens vad jag ska skriva det slutar typ alltid med "Idag klappade jag min katt. Det var mysigt." XD XD XD




Men eller huuuur! men det går lixom inte bara xD xD

HAHA PRECIS SÅ XD Och så skriver man samma sak varje dag om och om igen xD


HAHAHA JA ! Ugh, the struggle XD


Eller huuur xD SÅ jobbigt haha!!

31 jul, 2016 23:10

Borttagen

Avatar


Shit, mysvolt. Såg nyss att jag överskattade dig sjukt mycket, du är ju bara fyra år. men bra jobbat med att lära dig läsa och skriva helt ok så tidigt

31 jul, 2016 23:10

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Funderar på att börja skriva dagbok men är så dålig på det ahha XD


Jag känner igen det där xD Har försökt men det går inte så bra xD
det ska ju vara skitbra att göra också BAHAHHA vet typ inte ens vad jag ska skriva det slutar typ alltid med "Idag klappade jag min katt. Det var mysigt." XD XD XD




Men eller huuuur! men det går lixom inte bara xD xD

HAHA PRECIS SÅ XD Och så skriver man samma sak varje dag om och om igen xD

Jag skriver dagbok när jag känner för de, har blivit ganska ofta de senaste halvåret haha. Tycker de e jättenice o skriver 2-10 sidor varje gång. Beroende på hu mycke jag har att skriva om

31 jul, 2016 23:31

1 2 3 ... 22720 22721 22722 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.