@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: wow ok har inte varit inloggad sen typ mars. har jag missat något? (var är skratt-emojin när jag behöver den) Jadu. Kattuggla, Whrecht (tror jag det va), InspiredPsycho och kanske nån fler har tagit bort sina användare!! Men annars vet ja inte Du verkar verkligen sörja alla som försvunnit 31 jul, 2016 21:38 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: wow ok har inte varit inloggad sen typ mars. har jag missat något? (var är skratt-emojin när jag behöver den) Jadu. Kattuggla, Whrecht (tror jag det va), InspiredPsycho och kanske nån fler har tagit bort sina användare!! Men annars vet ja inte shit! jag minns dem så bra Jaaa!! ;O Det va synd men förstår honom ändå! 31 jul, 2016 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: wow ok har inte varit inloggad sen typ mars. har jag missat något? (var är skratt-emojin när jag behöver den) Jadu. Kattuggla, Whrecht (tror jag det va), InspiredPsycho och kanske nån fler har tagit bort sina användare!! Men annars vet ja inte shit! jag minns dem så bra Jaaa!! ;O Det va synd men förstår honom ändå! fanns det någon speciell orsak? 31 jul, 2016 21:42 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: wow ok har inte varit inloggad sen typ mars. har jag missat något? (var är skratt-emojin när jag behöver den) Jadu. Kattuggla, Whrecht (tror jag det va), InspiredPsycho och kanske nån fler har tagit bort sina användare!! Men annars vet ja inte shit! jag minns dem så bra Jaaa!! ;O Det va synd men förstår honom ändå! fanns det någon speciell orsak? Jo massor! men ska inte skriva dem här ! Kan uggla isf 31 jul, 2016 21:45 |
|
DonutAlien
Elev |
jag har kliat sönder ett myggbett på min fot
ugh 31 jul, 2016 21:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: wow ok har inte varit inloggad sen typ mars. har jag missat något? (var är skratt-emojin när jag behöver den) Jadu. Kattuggla, Whrecht (tror jag det va), InspiredPsycho och kanske nån fler har tagit bort sina användare!! Men annars vet ja inte shit! jag minns dem så bra Jaaa!! ;O Det va synd men förstår honom ändå! fanns det någon speciell orsak? Jo massor! men ska inte skriva dem här ! Kan uggla isf du får gärna uggla om du vill 31 jul, 2016 21:50 |
|
Borttagen
|
jag e en vampyr jag suger o spyr
31 jul, 2016 21:54 |
|
Beben
Elev |
31 jul, 2016 22:42 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Funderar på att börja skriva dagbok men är så dålig på det ahha XD Jag känner igen det där xD Har försökt men det går inte så bra xD 31 jul, 2016 22:44 |
|
Borttagen
|
ok så jag har varit på mugglis sen jag var typ 10 år och this place har varit en stor del av mitt liv (i typ några år but still). och jag minns när typ elvaåriga sanna i smyg läste 15+ forumet och typ skämdes hahah. MEN insåg precis att jag är femton snart och får "lagligt" läsa de trådarna??? hahahah
det låter så konstigt men tiden har gått så fort. och jag är bara femton år. idek vart jag försöker komma med detta 31 jul, 2016 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen