Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22718 22719 22720 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


skulle så gärna vilja gå ner i vikt lite & lovar mig själv att inte äta hela tiden, men vi har alltid något gott hemma såsom kaka eller kex och jag kan inte stå emot frestelsen :-(
så har jag dåligt samvete resten av dagen

31 jul, 2016 20:39

Beben
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Skrivet av Frivolt:
Jag: Fan, jag måste gå ner i vikt!!

Jag 1 minut senare: ÅH KOLLA CHIPS!! OMNOM *äter upp hela påsen*
'
och jag skojjar inte, jag gör sådär varje dag! vissa kanske överdriver men jag gör inte det alls!!!


oh well - chips e gott iaf
Detta är så me bara att jag käkar choklad istället xD


HAHA åååh!!! xD skönt att jag inte är ensam!! lixom tänkte den där tanken att: hrm jag borde kanske träna lite.....

Sen ba: men orrkaaaaaah!!!! Hej chipspåse!!

XD

Och jag skojar inte, va precis så det gick till!! : P
Well du har ju gymnastik imorgon xD
Själv får vi besök så antagligen kommer vi att grilla och dricka läsk och allt sånt som är supernyttigt och jättesuperbra för kroppen! *notice sarcasm* xD


haha jaa men du tränar ju också, mer än mig xD xD xD

HAHA!!! ;D underbart ; är ju supernyttigt och asbra!!

för allt gott är väl nyttigt eller hur?
Det är nyttigt för själen iallafall! xD

Och just nu tränar jag inte alls mycket haha, men det är ju sommarlov så det är ju okej då xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

31 jul, 2016 20:40

Borttagen

Avatar


min mammas pojkväns dotter är här med sin läskiga hund så vågar ej gå ut ur mitt rum

31 jul, 2016 20:41

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Beben:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Skrivet av Frivolt:
Jag: Fan, jag måste gå ner i vikt!!

Jag 1 minut senare: ÅH KOLLA CHIPS!! OMNOM *äter upp hela påsen*
'
och jag skojjar inte, jag gör sådär varje dag! vissa kanske överdriver men jag gör inte det alls!!!


oh well - chips e gott iaf
Detta är så me bara att jag käkar choklad istället xD


HAHA åååh!!! xD skönt att jag inte är ensam!! lixom tänkte den där tanken att: hrm jag borde kanske träna lite.....

Sen ba: men orrkaaaaaah!!!! Hej chipspåse!!

XD

Och jag skojar inte, va precis så det gick till!! : P
Well du har ju gymnastik imorgon xD
Själv får vi besök så antagligen kommer vi att grilla och dricka läsk och allt sånt som är supernyttigt och jättesuperbra för kroppen! *notice sarcasm* xD


haha jaa men du tränar ju också, mer än mig xD xD xD

HAHA!!! ;D underbart ; är ju supernyttigt och asbra!!

för allt gott är väl nyttigt eller hur?
Det är nyttigt för själen iallafall! xD

Och just nu tränar jag inte alls mycket haha, men det är ju sommarlov så det är ju okej då xD


Haha eller huur och själen behöver ju nyttigheter också!!!

HAHA exakt

31 jul, 2016 20:57

Borttagen

Avatar


mina ben gör ont

31 jul, 2016 21:00

Beben
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Beben:
Skrivet av Frivolt:
Jag: Fan, jag måste gå ner i vikt!!

Jag 1 minut senare: ÅH KOLLA CHIPS!! OMNOM *äter upp hela påsen*
'
och jag skojjar inte, jag gör sådär varje dag! vissa kanske överdriver men jag gör inte det alls!!!


oh well - chips e gott iaf
Detta är så me bara att jag käkar choklad istället xD


HAHA åååh!!! xD skönt att jag inte är ensam!! lixom tänkte den där tanken att: hrm jag borde kanske träna lite.....

Sen ba: men orrkaaaaaah!!!! Hej chipspåse!!

XD

Och jag skojar inte, va precis så det gick till!! : P
Well du har ju gymnastik imorgon xD
Själv får vi besök så antagligen kommer vi att grilla och dricka läsk och allt sånt som är supernyttigt och jättesuperbra för kroppen! *notice sarcasm* xD


haha jaa men du tränar ju också, mer än mig xD xD xD

HAHA!!! ;D underbart ; är ju supernyttigt och asbra!!

för allt gott är väl nyttigt eller hur?
Det är nyttigt för själen iallafall! xD

Och just nu tränar jag inte alls mycket haha, men det är ju sommarlov så det är ju okej då xD


Haha eller huur och själen behöver ju nyttigheter också!!!

HAHA exakt
Själen är ju det viktigaste organet i hela kroppen, såklart måste den också hållas nyttig! XDXDXD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

31 jul, 2016 21:03

Frivolt
Elev

Avatar


Beben Men eller hur xD xD xD

31 jul, 2016 21:12

Borttagen

Avatar


wow ok har inte varit inloggad sen typ mars. har jag missat något? (var är skratt-emojin när jag behöver den)

31 jul, 2016 21:28

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
wow ok har inte varit inloggad sen typ mars. har jag missat något? (var är skratt-emojin när jag behöver den)


Jadu. Kattuggla, Whrecht (tror jag det va), InspiredPsycho och kanske nån fler har tagit bort sina användare!!

Men annars vet ja inte

31 jul, 2016 21:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
wow ok har inte varit inloggad sen typ mars. har jag missat något? (var är skratt-emojin när jag behöver den)


Jadu. Kattuggla, Whrecht (tror jag det va), InspiredPsycho och kanske nån fler har tagit bort sina användare!!

Men annars vet ja inte

shit! jag minns dem så bra speciellt kattugla, såg skitmycket upp till honom. damn.

31 jul, 2016 21:34

1 2 3 ... 22718 22719 22720 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.