@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
skulle så gärna vilja gå ner i vikt lite & lovar mig själv att inte äta hela tiden, men vi har alltid något gott hemma såsom kaka eller kex och jag kan inte stå emot frestelsen :-(
så har jag dåligt samvete resten av dagen 31 jul, 2016 20:39 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Det är nyttigt för själen iallafall! Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Well du har ju gymnastik imorgon xDSkrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Detta är så me bara att jag käkar choklad istället xDJag: Fan, jag måste gå ner i vikt!! Jag 1 minut senare: ÅH KOLLA CHIPS!! OMNOM *äter upp hela påsen* ' och jag skojjar inte, jag gör sådär varje dag! vissa kanske överdriver men jag gör inte det alls!!! oh well - chips e gott iaf HAHA åååh!!! xD skönt att jag inte är ensam!! lixom tänkte den där tanken att: hrm jag borde kanske träna lite..... Sen ba: men orrkaaaaaah!!!! Hej chipspåse!! XD Och jag skojar inte, va precis så det gick till!! : P Själv får vi besök så antagligen kommer vi att grilla och dricka läsk och allt sånt som är supernyttigt och jättesuperbra för kroppen! *notice sarcasm* xD haha jaa men du tränar ju också, mer än mig xD xD xD HAHA!!! ;D underbart ; för allt gott är väl nyttigt eller hur? Och just nu tränar jag inte alls mycket haha, men det är ju sommarlov så det är ju okej då xD 31 jul, 2016 20:40 |
|
Borttagen
|
min mammas pojkväns dotter är här med sin läskiga hund så vågar ej gå ut ur mitt rum
31 jul, 2016 20:41 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Det är nyttigt för själen iallafall! Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Well du har ju gymnastik imorgon xDSkrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Detta är så me bara att jag käkar choklad istället xDJag: Fan, jag måste gå ner i vikt!! Jag 1 minut senare: ÅH KOLLA CHIPS!! OMNOM *äter upp hela påsen* ' och jag skojjar inte, jag gör sådär varje dag! vissa kanske överdriver men jag gör inte det alls!!! oh well - chips e gott iaf HAHA åååh!!! xD skönt att jag inte är ensam!! lixom tänkte den där tanken att: hrm jag borde kanske träna lite..... Sen ba: men orrkaaaaaah!!!! Hej chipspåse!! XD Och jag skojar inte, va precis så det gick till!! : P Själv får vi besök så antagligen kommer vi att grilla och dricka läsk och allt sånt som är supernyttigt och jättesuperbra för kroppen! *notice sarcasm* xD haha jaa men du tränar ju också, mer än mig xD xD xD HAHA!!! ;D underbart ; för allt gott är väl nyttigt eller hur? Och just nu tränar jag inte alls mycket haha, men det är ju sommarlov så det är ju okej då xD Haha eller huur HAHA exakt 31 jul, 2016 20:57 |
|
Borttagen
|
mina ben gör ont
31 jul, 2016 21:00 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Själen är ju det viktigaste organet i hela kroppen, såklart måste den också hållas nyttig! XDXDXDSkrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Det är nyttigt för själen iallafall! Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Well du har ju gymnastik imorgon xDSkrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Detta är så me bara att jag käkar choklad istället xDJag: Fan, jag måste gå ner i vikt!! Jag 1 minut senare: ÅH KOLLA CHIPS!! OMNOM *äter upp hela påsen* ' och jag skojjar inte, jag gör sådär varje dag! vissa kanske överdriver men jag gör inte det alls!!! oh well - chips e gott iaf HAHA åååh!!! xD skönt att jag inte är ensam!! lixom tänkte den där tanken att: hrm jag borde kanske träna lite..... Sen ba: men orrkaaaaaah!!!! Hej chipspåse!! XD Och jag skojar inte, va precis så det gick till!! : P Själv får vi besök så antagligen kommer vi att grilla och dricka läsk och allt sånt som är supernyttigt och jättesuperbra för kroppen! *notice sarcasm* xD haha jaa men du tränar ju också, mer än mig xD xD xD HAHA!!! ;D underbart ; för allt gott är väl nyttigt eller hur? Och just nu tränar jag inte alls mycket haha, men det är ju sommarlov så det är ju okej då xD Haha eller huur HAHA exakt 31 jul, 2016 21:03 |
|
Frivolt
Elev |
Beben Men eller hur
31 jul, 2016 21:12 |
|
Borttagen
|
wow ok har inte varit inloggad sen typ mars. har jag missat något? (var är skratt-emojin när jag behöver den)
31 jul, 2016 21:28 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: wow ok har inte varit inloggad sen typ mars. har jag missat något? (var är skratt-emojin när jag behöver den) Jadu. Kattuggla, Whrecht (tror jag det va), InspiredPsycho och kanske nån fler har tagit bort sina användare!! Men annars vet ja inte 31 jul, 2016 21:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: wow ok har inte varit inloggad sen typ mars. har jag missat något? (var är skratt-emojin när jag behöver den) Jadu. Kattuggla, Whrecht (tror jag det va), InspiredPsycho och kanske nån fler har tagit bort sina användare!! Men annars vet ja inte shit! jag minns dem så bra 31 jul, 2016 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen